Pagina's

maandag 7 oktober 2013

Tattoo inspiratie

In een van mijn laatste posts schreef ik over mijn eerste tattoo ervaring. Wat ze zeggen is waar: als je d'r een hebt, wil je er meer. Wanneer ik lekker op tumblr aan het scrollen ben komen er vaak zulke mooie tattoos langs dat ik ze gewoon in een mapje op mijn computer stop. Ik ben vooral van de subtiele tattoos bij vrouwen, maar bij mannen mogen ze van mij veel groter. Deze plaatjes wil ik jullie niet onthouden!


Deze tattoos zijn allemaal van beautycrush, een beautyguru op youtube. Het eerste plaatje van dit artikel trouwens ook. Ik heb haar pas geleden ontdekt en vind haar echt geweldig. Zo ook een aantal van haar tattoos. Bij deze collage vind ik de rozen op haar bovenarm en de schorpioen onder haar schouderblad heel mooi.


Op haar ringvinger heeft ze ook een kleine planeet. Vanaf dat ik jong ben was ik ook al erg geïnteresseerd in het universum, het sterrenstelsel, enzovoort. Ik keek wel eens naar astronomie programma's als ik ze voorbij zag komen op Discovery. Zo'n subtiele tattoo daarover lijkt me heel gaaf.

Dromenvanger tattoos spreken me normaal nooit zo aan, maar deze... wauw. Heel mooi gezet, en het heeft wel iets 'indiaans' vind ik.
Deze vind ik ook heel mooi vanwege de plek. Ik heb wat met die plek, zie de volgende twee tattoos.

 Twee olifantjes die een hartje op een stokje vasthouden met hun slurf. Aaah ♥.
Een pistool vind ik ook heel gaaf, maar het moet wel bij je passen.

Rozen vind ik een van de mooiste tattoos bij vrouwen. Het straalt voor mij gewoon vrouwelijkheid en elegantie uit. Deze lijkt ook best realistisch.

Versiersels op de voet vind ik ook wel leuk, maar ik zou het zelf niet nemen.

Tattoos met andere mensen lijkt me niet heel verstandig. Toch vind ik het wel iets hebben. Je deelt echt iets met het andere persoon. Het zou heel vet zijn om zo'n goede vriendschap met iemand te hebben dat je beiden zoiets laat zetten.

Een stel die de datum van het begin van hun relatie of misschien wel trouwdag op hun polsen hebben getattoeëerd. Romeinse getallen vind ik ook wel wat hebben. Deze foto zelf is trouwens ook adembenemend.

Tenslotte nog een collage van tattoos bij mannen, anders werd het artikel wel erg lang. Het valt op dat ik bijna alleen maar armen en bovenlichamen heb gekozen. (Halve) sleeves vind ik persoonlijk het mooiste staan. Linksboven zou ik een beetje 'mèh' vinden, maar hoe ziek realistisch ziet dat er uit zeg! Vandaar dat ik hem er ook in had gegooid.

Dat waren mijn gevonden plaatjes op het web. Hier nog een foto van mijn tattoo mocht je die nog niet gezien hebben:



C U soon,

Jaimie

Hou jij van tattoos?

8 opmerkingen:

  1. Leuk artikel. Ik vind tattoos heel erg mooi, en ik zou het bij mezelf ook wel mooi vinden, maar toch ben ik bang dat ik er op uitgekeken raak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan kun je beter geen tattoo nemen inderdaad. Maar als een idee al langer dan een jaar in je hoofd spookt, en je er dan nog steeds van houdt, why not :D.

      Verwijderen
  2. I loooooove tattoo's. Ik heb er zelf twee (tekst voor mama op m'n ribben en een groot kompas met mandala op mijn rug) en ik heb een afspraak voor mijn halve bloemensleeve. Mooi mooi mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof artikel! Ik ben ook wel van de rozen bij vrouwen. Zwart wit ziet het er zo stoer uit, maar toch heel elegant. Maar inderdaad... Tattoos zijn verslavend. Heb er ook één en heb plannen om er nog veeel meer te nemen (: Jouw tattoo ziet er erg goed uit, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hou wel van tatoeages! Vind het vooral bij mannen altijd heel erg sexy, moet niet té zijn maar het kan heel erg mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi inspiratie artikel. Ik twijfel al heel lang over een tattoo, maar ik wil er eerst honderdduizend procent zeker van zijn dat ik dat de rest op mijn lichaam wil dragen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rozen tattoo's bij vrouwen vind ik ook erg mooi, vooral bij het sleutelbeen. Zelf heb ik een franse lely op mijn pols, ben er nog steeds erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je er niet zeker van bent dan moet je de tattoo NIET laten zetten, dan maar langer overna denken, maar het zou toch zo jammer zijn als je het zou moeten laten laseren bij Inkt-Vrij bvb....Dan kost het je dubbel! Ik ga er wel weer 1 laten zetten en ik heb er leuke plaatjes bij zien staan....maar ik weet nog niet precies waar, ik vind die tattoo van een roos op de schouder/borst wel heel erg mooi......denk denk denk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen