Pagina's

maandag 30 september 2013

Primark shoplog


Hoi. Ik ben blij. Vandaag ben ik weer samen met een vriendin naar de Primark geweest. De afgelopen keer was alweer een paar maanden geleden, en met de herfst die is begonnen had ik weer wat warmtegevende spullen nodig. Het assortiment stelt me trouwens qua kleding elke keer teleur. Het is het allemaal net niet, terwijl ik vroegâh m'n hele mandje vol gooide. Maar goed, kijk mee naar mijn aankoopjes!

Dit was het item waar ik voor naar de Primark kwam. Een onesie. ♥ Ze hadden er echt heel veel. Van zebra's tot koeien tot apen, en zelfs al een kerstman pak bij de mannenafdeling. Dit tijgerpak komt daar trouwens ook vandaan.

Een leuk detail: de staart! Ik moet wel zeggen dat 'ie erg irritant is als je erop gaat zitten. Voor de rest is het pak lekker warm en heerlijk voor die koude herfst/winter dagen thuis. Dit pak heeft overigens geen voetjes/poten, terwijl andere pakken die wel hadden.

Een nieuwe sjaal (€6), die van vorig jaar was aan vervanging toe vanwege al die pluisjes die er aan hangen. Deze burgundy colsjaal houdt je nek goed warm. Ook wilde ik weer eens een nieuwe skinny jeans (€17). Deze is stretch en accentueert waar het hoort. In het echt is de skinny nog wat donkerder dan op de foto.

Nee, ik heb geen grote voeten. Deze lichtgrijze gympen (€7) had ik meegenomen voor mijn vriend. Ook reinigingsdoekjes haal ik standaard bij de Primark. Deze zijn met tea tree (€1,50 per paar).

Hartjes cadeaupapier (€1,50)! Ik ben thuis altijd op zoek naar cadeaupapier, dus vond deze wel handig om te kopen. Hier wil ik misschien nog een DIY mee doen. En rechts een slip met geitjes (€1,50) erop. Die vond ik ook te cute om te laten liggen.

En als laatst deze 'Love to lounge' producten. Ik had nog geen 'hoge' slofjes (€6), en deze zagen er zo zacht en wollig uit. Ik had mijn oog ook al een tijdje op de pyjamabroeken van de Primark. Deze is met een heel lief konijnenprintje (€9), volgens mij is het Stampertje van Bambi.


Cute!

Oja, heel stom. Er zijn twee dingen die ik vergeten ben te fotograferen! De mondspray van Primark met een lichtroze dop en tijgerprint logo (€1). Deze smaakt naar pepermunt en is heel handig als je gewoon even een verfrissende smaak in je mond wilt. En ook nog donkergrijze handschoenen waarmee je nog op je mobiel kan typen (€2).

That's it!

C U soon,

Jaimie

Gaan jullie wel eens naar de Primark?

8 opmerkingen:

  1. super leuk! ik wil ook nog een keer heel graag zo een pak kopen lijkt me heerlijk voor in de winter. wel ga ik er dan maar eentje scoren zonder staart xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die pyamabroek van Stampertje <333

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook zo'n pak aan elkaar maar dan een panter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen heb je gekocht. De onesie is echt geweldig!
    Mijn opleiding bevalt trouwens erg goed haha :-) Leuk om je laatst weer eens gezien te hebben!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awh die pyjama broek met stampertje all over is super cute! Moet snel maar weer eens langs gaan zo te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke shoplog! Die pyjamabroek met Stampertje is zo cute hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen