Pagina's

zaterdag 7 september 2013

Mijn eerste tattoo (ervaring) !

Yes, I did it. Ik heb mijn allereerste tattoo laten zetten. Het was echt enorm spannend, en na lang getwijfel zei ik YOLO! - nee grapje, had raar geweest in het bijzijn van mijn ouders -. Ik zei: ''zet hem er maar op'', en na slechts 15 minuutjes was het gedaan. Lees verder voor hoe het is verlopen en om mijn tattoo te zien!
Hier lig ik dan. Op een zwartleren stoel waaraan mijn benen vastgekleefd zaten en ik met zweterige handjes de leuningen beet pakte. Wat helemaal niet nodig was want: het viel reuze mee. Het ligt er ook een beetje aan op welke plek je de tattoo zet, want op mijn heupbot was de pijn wel erg venijnig. Gelukkig wilde ik hem iets meer richting het midden, omdat ie zo mooier op mijn lichaam stond.


En dit is hem dan! Ik wilde al zo'n twee jaar een mini schorpioen op mijn lichaam laten vereeuwigen. Niet per se omdat het mijn sterrenbeeld is, maar gewoon omdat ik het een heel gaaf beest vind. Ik beschouw het als een beschermengel, en iets wat echt 'mij' representeerd. Zo'n klein schepsel, mét een gif angel, waardoor die wel degelijk gevaarlijk is.

Kleine jaimie met scorpio's
Toen ik negen jaar was had ik er zelfs een op mijn hand en een paar aan m'n shirt op mijn buik, en ik was niet eens bang! Daarom is het ook een reminder dat ik nergens bang voor hoef te zijn, zolang ik er maar niet teveel over nadenk en gewoon ergens voor ga. Jep, ik hou van deze tattoo.



Eerst wilde ik hem op de zijkant van mijn voet. Maar de plek die ik uiteindelijk heb gekozen (linksonder mijn buik en een beetje op mijn heupbot) vond ik toch veel vetter, en ik ben blij dat ik het toch gedaan heb! Als ik mijn bikinibroekje normaal zou doen zie je dat het angeltje en een paar pootjes nét erboven uitsteken. Zo wilde ik hem ook precies hebben.


Ik heb deze in Pattaya in Thailand laten zetten, bij een goede vriend van ons. De prijs varieert nogal erg, maar ik kan je vertellen dat het ongeveer drie keer zo goedkoop is dan in Nederland. Aan de andere kant ligt het er ook maar net aan wat je wilt. De grootte, kleur of geen kleur, schaduw of geen schaduw.

Tip: check of de tattooeerder met schoon materiaal werkt, en of die veel ervaring heeft.

C U soon,

Jaimie

Heb jij ook één of meerdere tattoo's?

18 opmerkingen:

  1. Wauw, heel erg mooi! Ik wil zelf ook heel erg graag een tattoo en mijn ouders vinden het oke zolang ik het zelf betaal. Maar ik heb het lef en het geld niet (denk ik). Ik weet precies wat ik wil en wat het voor me betekend, ik durf gewoon zo'n zaak niet binnen te wandelen, haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je het zeker weet: gewoon doen! Mijn vader 'pushte' me zelfs een beetje omdat ik bang was voor de pijn haha. Maar dat is een erg slechte reden om het niet te doen. En qua geld: vraag het als verjaardagscadeautje o.i.d. :D

      Verwijderen
  2. ik heb er een op me pols en vond het pijnlijkkkk. jouwe is echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er echt gaaf uit, mooie plek en hij is mooi strak gezet. Ik snap heel goed dat je er blij mee bent!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi verhaal! En erg mooie tatoeage :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaaf! Ik wil ook graag een tattoo maar ik weet nog niet precies wat en waar en ik wil wel graag iets met betekenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Lovely greets from germany ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your blog is lovely!!!! Would you like to follow each other on bloglovin' ? xxx
    Gleaming Spire // Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supervet! Mooi zwart ook nog (ik vind het altijd zo zonde dat tattoos zo blauwig worden uiteindelijk). Ik wil er ook één, maar ga er nog even een jaartje over nadenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gek, je hebt hem linksonder op je buik laten zetten en op de foto met je gsm voor de spiegel, staat hij rechts???

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha magie! Ik heb hem dan waarschijnlijk gespiegeld met een app, of hij stond al gespiegeld ingesteld.

      Verwijderen