Pagina's

vrijdag 20 september 2013

Herfst wishlist

It's that time of the year again... Herfst. Of we het nou leuk vinden of niet, het herfstseizoen begint alweer bijna, en het is compleet over met de zon-, zee-, en strandpret. Vandaag was weer regenachtig, en ik vind het altijd leuk om collages te maken. Deze keer van dingen die ik nog graag wil aanschaffen aankomende herfst. Of het allemaal gaat lukken ligt aan mijn budget, maar in ieder geval heb ik dan het lijstje al klaarliggen. Enjoy.


1. Canon 600D camera (+ alle stuff die erbij hoort).
Dit is een spiegelreflexcamera waarmee je superieure kwaliteit foto's kunt schieten en full HD kunt filmen. Ik heb er eerder foto's mee mogen maken en het leek me echt een fijn toestel. Fotograferen vind ik heel leuk, en dat zou ik verder kunnen ontwikkelen met deze camera. Daarbij is deze erg fijn in gebruik, en niet te moeilijk te begrijpen. Hebbúúúh!

2. Hoodies.
Met dit koude weer wil je het liefst wegkruipen in warme hoodies zoals deze twee. Links is van nelly.com en rechts kun je overal wel vinden op het internet. Veel celebs lopen er ook mee rond, zoals Rihanna hieronder.


3. Nars Albatros.
Een highlighter heb ik nog niet in mijn stash. Deze is super geliefd in de beautywereld en geeft een heel mooi effect. Ik heb bij ELF trouwens een dupe gezien, voor maar €4(!), dus misschien dat ik die eerst probeer.

4. Pure by DKNY.
Oh my god, deze móet je gewoon een keer geroken hebben. Ik had laatst mijn testertje van deze geur opgemaakt, en ik mis hem elke dag nog. Pure ruikt heerlijk fris en 'puur', zoals de naam.

5. Nike hardloopschoenen.
Of nouja, niet per sé Nike, maar gewoon hardloopschoenen! Als ik deze namelijk aanschaf, dan moet ik van mezelf meer gaan bewegen, anders zou het superzonde zijn van de schoenen. Ze zijn namelijk al gauw rond de €100 euro, dus voor normaal gebruik zou ik ze zeker niet kopen.

6. Naked 2 Palette.
Volgens mij ben ik nog de enige hier die deze niet heeft? Het enige wat me nog tegenhoud is dat ik al een Sleek Au Naturel palette heb die bij lange na nog niet op is. En ik weet zeker dat ik die dan ga verwaarlozen. Om dit te kopen moet ik ook gewoon bijna een hele dag werken, dus dat is ook wat minder. Maybe vraag ik 'm wel voor sinterkerst. :-)

Dat was hem alweer. Eén van deze spullen heb ik inmiddels al aangeschaft, en deze zullen jullie nog wel in een artikel voorbij zien komen.

C U soon,

Jaimie ♥

Wat staat er hoog op jouw wishlist?

3 opmerkingen:

  1. Phhhhhoeeeeepieke! Ik wou even zeggen dat ik je blog heel leuk vind en er regelmatig op kijk. Je bent echt een schrijf talentje! Zoeeeeen XXXXX van je pussycat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige wishlist! Ik zou ook echt heel erg graag al deze dingen willen hebben.Vooral naked 2, de camera en een homies sweater, dat wordt flink sparen :(

    BeantwoordenVerwijderen