Pagina's

donderdag 26 september 2013

DIY: (Chique) Party Nails!

Vandaag had ik weer zin om mijn nagels te lakken, en zat ik tussen twee kleurtjes te twijfelen. Waarom moeilijk als het ook makkelijk kan? Ik besloot ze gewoon allebei te kiezen met een leuke twist eraan. Zelf vond ik ze wel geschikt voor een leuk feestje, dus zie hier mijn bedachte 'party nails'.
Benodigdheden:

  • Basecoat (staat niet op het plaatje maar is wel handig)
  • Essie Jamaican Me Crazy en Essie Lovie Dovie
  • Kiss Nailart zilveren glitterstriper
  • Dotting tool
  • Pincet
  • Plakband
Als eerste lak je je nagels in 'Jamaican Me Crazy' (of een andere kleur die je onder wilt hebben). Dan plak je schuin over alle nagels een stukje plakband die de helft bedekt.


Waar geen plakbad zit lak je met 'Lovie Dovie'. Laat dit goed drogen, anders gaat het straks fout bij het eraf halen van het plakband.


Zo ziet het er uit nadat je het plakband eraf heb gehaald. Niet super recht, maar dat zie je na het streepje tussen de twee kleuren toch niet echt.


Tada! Je kunt het zo laten, maar ik vond het leuk om er nog steentjes op te zetten als 'finishing touch'.


Hiervoor heb je dus de basecoat nodig. Met de dotting tool zet je een stipje basecoat op je nagel, waarna je met de pincet voorzichtig het steentje erop laat vallen en aandrukt.

Het eindresultaat. Je kunt hier ook nog een topcoat overheen doen, anders laten de steentjes snel los (ik spreek uit ervaring). Nu heb je Chique Party Nails!

C U soon,

Jaimie


6 opmerkingen: