Pagina's

dinsdag 11 juni 2013

Personal Update


Het is bijna zover. Het einde van mijn eerste jaar op de Hoge school van Amsterdam. Ik kan bijna niet geloven hoe snel de tijd is gegaan. Woensdag had ik mijn laatste lesdag, en nu heb ik alleen nog maar mondelingen, een workshop en wat dingetjes voor mijn individuele project om af te handelen. De zomer is in zicht, en ik ben de dagen al aan het aftellen voor de vakantie. Dus: ik vond het wel weer eens tijd voor een persoonlijk artikel, omdat er best veel is gebeurd de laatste tijd, en ik veel te vertellen heb!


Stressvol. Zo zou ik de afgelopen tijd omschrijven. Er gaat zoveel door mijn hoofd, en ik had de laatste tijd heel veel deadlines voor school. Argh, deadlines. Wie verzint zo'n woord. Misschien klaag ik teveel hoor, maar daar ben ik nou eenmaal een vrouw voor, en we hebben ook ons maandelijkse excuus daarvoor, am I right? Met school gaat het voor de rest ''oke'', ik heb één vak niet gehaald. En dat is ook precies het vak waar ik het meest tegen op keek van deze opleiding: Programmeren. Het erge is dat ik gefaald heb met een 5. Net niet gehaald dus. Dat word volgend jaar opnieuw volgen naast mijn andere vakken. Helaas niets meer aan te doen, dus volgend jaar zet ik er even een tandje bij en ga ik het sowieso halen.



Maar goed, het einde van dit jaar is in zicht en ik ben nog nooit zo excited geweest voor de zomer! Ik kan niet wachten tot ik weer in het vliegtuig zit. Ik heb nu al zoveel zomerkleding gekocht dat ik mijn kast niet eens meer volledig dicht kan doen. Deze zomer ga ik voor de zestiende(?) keer naar Thailand met mijn ouders. Daar blijven we twee weken in ons lieve dorpje bij familie, en ongeveer twee weken in een badplaats/eiland/stad. Een maand lang even weg van Nederland. Uit kokosnoten drinken op bounty stranden met de brandende zon op m'n huid, zonder scooterbewijs door rustgevende bergen rijden, en genieten van de heerlijke Thaise keuken. Ik heb er weer zin in. :-D

*forever alone beach pic*

Sinds kort gaat het ook goed in de liefde. Dat is alles wat ik erover ga vertellen, want ik ben niet zo'n persoon die daar openlijk over op internet praat. Misschien komt dat nog wel, maar voor nu houd ik het hierbij. Tenzij jullie er vragen over hebben natuurlijk.

Hebben jullie trouwens iets gemerkt aan mijn blog? Nee? Je kunt hem nu ook bereiken door gewoon byjaimie.nl in te typen. Dat betekend: ik heb een eigen domein gekocht. Yaaay! Dit voelt echt als een soort stapje verder in mijn site, en ik ben er dan ook erg blij mee. Verder ben ik aan het sparen voor een goede (video)camera, zodat ik in de toekomst misschien filmpjes op kan nemen, en sowieso voor betere productfoto's.

Voor nu eerst maar eens aan school werken, en dan ga ik als eerste keihard alles eruit feesten, en alleen maar ontspannen deze vakantie.

C U soon,

Jaimie

Moeten jullie het nog lang volhouden tot de vakantie?

3 opmerkingen:

  1. Lekker dat je niet zo veel meer hoeft te doen. Ik ben ook heel jaloers op je heerlijke vakantie. Geniet er van.

    Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alvast veel plezier! (voor als je op vakantie gaat! ^^)

    BeantwoordenVerwijderen