Pagina's

woensdag 5 juni 2013

New things: Essie, Sleek


Hi guys. Ik had weer zin om makeup te kopen! Ik heb 3 hele mooie Essie lakjes en een all-in-one base coat gekocht. Ook heb ik van Sleek het 'Au Naturel 601' palette en hun meest populaire blush ever die altijd uitverkocht is weten te bemachtigen, namelijk: 'Rose Gold'! Lees verder.

Allereerst mijn nieuwe Essie lakjes. Op Bol.com had je een tijdje geleden een 2+2 actie op alles van Essie & L'Oréal, dus hier heb ik even gebruik van gemaakt. Hier ben ik zo blij mee!


Van links naar rechts: All in One basecoat, Lovie Dovie, A splash of Grenadine, Lapiz of Luxury.

De All in One basecoat is een ''total treatment'' voor je nagels die zorgt dat ze 40% sterker worden binnen 5 dagen, en het zorgt gelijk voor 85% smoother gevoel van je nagels. Deze was ook iets duurder dan de lakjes geloof ik. Rond de €13 euro.

Lovie dovie is echt een barbieroze kleurtje. Ik voel me altijd een beetje extra girly als ik hem op mijn nagels heb.

In het echt viel 'A splash of Grenadine' een beetje tegen, want ik had gedacht dat deze veel feller en lichter zou zijn. Nog steeds vind ik het wel een mooi kleurtje.

Lapiz of Luxury. Die naam alleen al. I'm in love! Deze heb ik de afgelopen tijd het vaakst op, en ik krijg er ook vaak complimentjes over hoe mooi hemelsblauw die is.

De lakjes zijn normaal €10,10 maar omdat er nu een 2+2 actie was hoefde ik maar de helft te betalen.

Over op de Sleek producten. Als eerste Rose Gold:


So pretty! Hij heeft een hele mooie gouden glans, perfect voor de zomer.



Bovenste rij: Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honeycomb, Toast, Taupe.
Onderste rij: Conker, Moss, Bark, Mineral Earth, Regal, Noir.

Ik gok nu al dat ik Cappuccino, Honeycomb, Taupe, Bark, en Regal helemaal ga verslinden de komende tijd.

Stuk voor stuk hele draagbare natuurlijke kleuren, vandaar het ''Au Naturel'' palette natuurlijk. Je kan er zowel lichte als donkere looks mee maken. Het bevat vooral matte kleuren, maar ook een paar mooie met shimmer erin die ik heel mooi vind (Taupe, Conker, Mineral Earth).

C U soon,

Jaimie

Heb jij ook favorieten van Sleek of Essie?

5 opmerkingen:

  1. Essie nagellakjes zijn liefde! Xo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rose gold is zo'n mooie blush, wauw wauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige producten! Ik heb de rose gold en natural palette's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rose Gold is zo'n prachtige blush, maar ik kan mezelf niet rechtvaardigen om hem te kopen want ik heb Nars Orgasm en het zijn dupes..Het palette heb ik ook en hoewel ik ze prachtig vind de sleek palette's, ik vind de kwaliteit echt niks...ofwel heb ik twee slechte te pakken gekregen haha

    BeantwoordenVerwijderen