Pagina's

vrijdag 12 april 2013

Primark Shoplog april


Zo. Ik heb weer even goed geshopt. Mede omdat blok drie van mijn studie alweer bijna is afgerond besloot ik mezelf even goed te gaan belonen. En ik ging, hoe kan het ook anders, weer eens naar de geliefde Primark met een vriendin. De hoeveelheid spullen kun je wel een beetje schatten aan de scheur in mijn tas. Kijk verder voor mijn aankopen!
Ik ben trouwens naar de Primark in Zaandam geweest. Toen we binnen liepen gingen we eerst even bij de mannenafdeling kijken, en daar spotte ik dit comfy vest of hoodie of sweater, hoe je het ook wilt noemen. Dat het eigenlijk voor mannen is maakt me geen bal uit (yolo, right?). Hij was voor €14 euro helemaal van mij en ik kan niet wachten om hem aan te trekken als ik weer eens een chilldagje heb. Tevens hadden ze deze ook in het koraalroze, grijs, lichtgeel, en misschien ook nog in het blauw.

Deze schoentjes zijn erg handig voor uitgaan of iets anders waarbij je schoenen vies mogen worden, en maar €3 euro dus zeker het geld waard.

Schoenen kun je nooit genoeg van hebben. Ik had nog geen korte boots met hak. Deze laarsjes vond ik wel schattig met het printje en de andere details, dus die gooide ik ook in m'n grote primark winkel tas.

Mijn spijkerblouse met studs van de Vero Moda is jammer genoeg gescheurd bij mijn mouw toen ik iets te enthousiast draaide. Erg jammer, want die was ook best duur... Máár bij de Primark zag ik dit mooie exemplaar hangen met erop geborduurde roosjes en neppe zakjes op de borst. Dit voor een prijs van maar €15 euro, dus deze moest ik wel kopen.

Jeeeej, summer is coming! Shorts zijn een van mijn favo kledingstukken, en deze vond ik heel mooi met dat gebleekte roze aan de zijkant. Ook zocht ik er nog eentje met rafels aan de onderkant. Hij was €13 euro.

En omdat de zomer eraan komt wilde ik ook nog een dun vestje voor als het een iets koudere dag is op het strand en dergelijke. Deze paste perfect in mijn plaatje. Hij bevat ook mooie gouden glittertjes en is aan de voorkant langer dan aan de achterkant. Het geeft een soort ''fladder'' effect. Deze kostte me €12 euro.


Om nog meer in de zomerse sferen te komen heb ik een strapless beha gekocht met wit kant. Deze zie je dan aan de zijkant als je een loshangend topje/hemdje aan hebt. Cuuuute!

Deze ''fashion tights'' waren afgeprijsd van €2 euro naar €1 euro, dus die kon ik ook niet laten liggen.

Verder neem ik zoals altijd weer haarklipjes mee voor €1,50!

Ook had ik nog een wimperkruller gekocht bij de primark voor €2 euro, deze ben ik alleen helaas vergeten om op de foto te zetten. Hij doet het in ieder geval prima en bevat nog een extra 'kussentje'.

In totaal was ik hiermee €85,50 kwijt. Heb er totaal geen spijt van, want voor zoveel ben je het driedubbele kwijt bij andere winkels denk ik. I love Primark <3.

C U next time!

Jaimie

Shop jij wel eens bij de Primark?

7 opmerkingen:

  1. heel leuke dingetjes ! ik ben woensdag ook naar de primark geweest (belgie) , volgende week komt daar ook een shoplog van! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen allemaal! Vooral die laarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely items heb je gekocht! :) Ik vind vooral je short dope!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke aankoopjes, het vestje met glitters heb ik ook vind hem heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankoopjes! Ik vind het jeanshemd heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen