Pagina's

dinsdag 12 maart 2013

Ebay shoplog


In de kou is Ebay mijn beste vriendje als ik zin heb om te winkelen. Afgelopen weken heb ik me gewoon níet in bedwang kunnen houden en heb ik weer een aantal dingetjes besteld voor bijna géén geld. Het bestaat vooral uit sieraden en handige, maar ook schattige hebbedingetjes. Kijk mee!

Als eerst deze lange cross earrings. Ik had een kleiner paar waarvan één oorbel mysterieus verdwenen is, maar deze grote leken me ook heel leuk staan! Nu ik ze binnen heb vindt ik ze wel wat tegenvallen bij mezelf, maar voor de prijs van $0.99 maakt het weinig uit.


Ook zag ik deze super cute cat anti dust plug voor in je telefoon. Niet dat het erg nodig is om stof tegen te houden, maar ik ben echt een kattenfan, dus van dit soort dingen smelt ik gewoon. Het witte gedeelte gaat in de opening waar je normaal je oortjes in doet, echt een leuk detail voor je mobiel als je niet naar muziek luisterd! Er is nog keuze uit 5 andere schattige katjes.


Al een tijdje twijfelde ik om een set met nail art kwastjes te kopen, omdat ik daar wat meer mee wilde doen. Toen ik deze roze set zag van 15 kwasten met verschillende groottes heb ik ze gelijk gekocht. Ze kostte me $3.45.


Op Youtube zijn er een paar tutorials te vinden waarin Amerikaanse meisjes deze handige Topsy Tail gebruiken voor erg creatieve haar stijlen. Je kunt er bijvoorbeeld heel easy een paardenstaart mee maken waarbij je elastiekje door je eigen haar wordt bedekt. Ik ben een echte hairjunkie, dus sloeg deze trend niet over. Het bestaat uit een grote en een kleine topsy tail, voor $0.99.


Jup, dit is ongeveer mijn 10e (?) paar hartjesoorbellen. Elke keer raak ik een van de twee kwijt, maar nieuwe bestellen is zó gedaan, thank god dat Ebay zulke lage prijzen toestaat! Deze gouden waren $1.29 en bevatten kleine glitterende steentjes.

Een handige dottingtool kan natuurlijk ook niet ontbreken bij een creatieve nailartster! Ik vond dat ik genoeg had aan ééntje dus kocht deze voor $0.99 met aan twee kanten een stipje. Later kwam ik erachter dat er ook eentje zat bij de set van 15 kwasten, maar altijd handig om er meer te hebben. :-)

De zon brak door vorige week, en aangezien ik vond dat ik geen leuke zonnebrillen meer had ging ik weer even rondneuzen op ebay. Mijn oog is gevallen op deze witte hartjeszonnebril van $1.98. Ze zijn er in nog 7 andere kleuren.

Als laatste een UV Pen marker. Ik heb binnenkort een feestje met als thema Neon Zoo, dus dit leek me erg handig met al die black light lampen. Ik heb alleen geen idee als welk dier ik moet gaan, dus ideeën zijn welkom! :D


Dat waren alle spulletjes voor nu!

C U soon,

Jaimie

Hebben jullie nog iets leuks gekocht op ebay?

3 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je besteld! Ik heb een lichte ebay verslaving, i know the feeling haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ik heb ook een beetje een verslaving, en zit nu gewoon op shoplogs te kijken om iets te vinden om te kopen.. hahah maar heb je die nailart kwastjes al binnen, wil namelijk weten of ze van goede kwaliteit zijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo herkenbaar! Ja ik heb ze binnen, maar nog niet echt gebruikt omdat ik ook gewoon stripers heb haha. Ik vind ze wel prima en er zit veel variatie in de kwasten. :)

      Verwijderen