Pagina's

zaterdag 26 januari 2013

Vani-T Creme Blush in 'Berry Parfait'


Er is weer een nieuwe favoriet bij in mijn daily makeup routine. Deze keer ben ik helemaal verliefd geworden op een crème blush van een voor mij onbekend merk: Vani-T. Dit Australische merk is wel bekend bij vele celebrities en bevat alleen minerale makeup producten. Van de Beautywebshop John Beerens mocht ik hem testen voor jullie, lees verder voor de review! :)


De blush ziet eruit als een mooie oudroze kleur. Ik dacht eerst dat hij heel donker zou zijn, maar dat valt erg mee! Hij bevat ook licht reflecterende deeltjes en parelmoer poeder voor een gezonde glans. Je kunt hem gebruiken voor ogen, lippen, wangen, en lichaam. Tevens heeft deze een award gewonnen op de Ierse Beauty Awards voor beste blush.

De substantie is zoals je kunt zien lekker romig en goed gepigmenteerd. Je moet daarom ook niet teveel product op je wangen smeren, anders word je een clown lookalike. Er zit 5ml in dit potje, en hier kan ik best een lange tijd mee vooruit! In de originele Vani-T Blush zit 20 gram en deze zit in een stick.

De Vani T blush kost €33,95 en is verkrijgbaar in 6 verschillende kleuren. Het product is te koop bij de Beautywebshop John Beerens.

C U soon,

Jaimie

2 opmerkingen: