Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

Tag: Get to know me!


De ''Get to know me'' tag is al op heel veel blogs voorbij gekomen, en ik wilde hem ook invullen zodat jullie me weer wat beter leren kennen! Bij anderen vind ik het altijd heel leuk om te lezen, dus ik hoop jullie ook bij mij. Lees verder voor mijn antwoorden.

Geboortejaar? 1994
Hoe lang ben je? 1.71 m
Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? Ik vroeg me af hoe laat het was, keek naar de klok, en ging weer verder slapen omdat het nog niet eens 10 uur was haha!
Waar ben je op dit moment? In de woonkamer aan tafel, hier kan ik me wat beter concentreren dan in me kamer, en ga zo leren voor mijn tentamen, hellup.
Single/relatie? *forever alone*
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Creatief, behulpzaam, sarcastisch, ennnn.... m'n vriendin noemde me laatst partyanimal, dus laten we die er ook maar bij doen!
Guy/Girlcrush: Hmm, Chris Hemsworth, Paul Walker, Ian Somerhalder, Henry Cavill zijn allemaal mijn guycrushes. Daar kan ik gewoon niet tussen kiezen! En girlcrush: Adriana Lima.


Wat is je doel in het leven? Altijd positief blijven.
Waar ben je bang voor? Het verliezen van dierbaren.
Heb je je rijbewijs? Nope, terwijl iedereen om me heen hem al heeft of ermee bezig is. Ik heb er gewoon nog geen behoefte aan gehad.
Nagellak of lippenstift? Nagellak. Ik kan nog geen week zonder nagellak rondlopen, terwijl ik lippenstift eens in de zoveel tijd op doe voor een feestje.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Zomerrrrr, I'm in love with summer. Misschien komt het omdat ik half thaais ben, maar ik hou gewoon van de zon en alles er omheen.
Wil je ooit gaan trouwen? Yes, ik hoop echt dat ik de liefde van mijn leven vind en ermee ga trouwen.
Ben je een healthy-freak? ..... nee
Wat voor kleur haar en lengte heb je? Donkerbruin, en het is lang.
Welk kleding/of makeup item wil je op dit moment heel graag? Het Urban Decay Naked 2 palette. Het is net alsof iedereen hem heeft behalve ik. :'(



Heb je tattoos? Nog niet, waarschijnlijk deze zomer mijn eerste.
Heb je piercings? Alleen in elk oor één gaatje. Ik wilde een navelpiercing nemen vorige zomer, maar ik was zo aan het twijfelen dat ik het toch maar niet had gedaan.
Draag je een bril? Ik draag meestal mijn lenzen, maar soms een bril als ik thuis niks te doen heb.
Wat is jouw perfecte pizza? Hawaii.
Favoriete eten/drinken? Eten: kaassouflées, chocola, en die rode ''bitz'' ofzoiets die in zo'n klein zakje zitten. Drinken: Rossia Ice, alle smaken dubbelfris.
Wat is je favoriete parfum? Pure van DKNY.
Wat is het laatste wat je kocht? Een fles versgeperste aardbei/appel/bananensap.
Wat deed je vanochtend om 08:00 uur? Slapen, haha.
Favoriete ijsje? Twister.
Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op? Het is dat ik vroeg op moet staan voor school, maar anders lag ik elke dag tot 11 uur te tukken.
Wat zijn je plannen voor 2013? Mijn propedeuse halen, veel feestjes bijwonen, een topvakantie in Thailand beleven met mijn ouders, misschien nog met vriendinnen op vakantie, en met nieuwjaar naar een heel groot feest gaan, en dat was het wel zo'n beetje.

Met hoeveel kussens slaap jij? Twee, een dikke en normale... En een klein kussen ernaast.
Ben je een ochtend of avondpersoon? Avond/nacht, sowieso.
Ben je geordend of rommelig? Rommelig, maar qua schoolwerk geordend.
Wat wil je op dit moment graag zien? De film Gangstersquad met Emma Stone en Ryan Gosling!
Wat verwacht je in tien jaar bereikt te hebben? Dan zou ik een leuke uitdagende baan, eigen huisje en een vast vriendje willen hebben.
Wie mis je op dit moment? Vriendinnen die ik al heel lang niet gezien of gesproken heb.
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf? Mijn haar als dat een lichaamsdeel is? En anders mijn mond, die is niet te groot en niet te klein. :P
Ben je verlegen? Ligt eraan, als je woest aantrekkelijk bent kan ik ineens heel verlegen worden in je buurt.
Heb je een accent? Op vakantie hoor ik altijd dat ik heel Amsterdams praat, dus dat zal het wel zijn.
Zussen/broers, hoe oud? Halfbroer en halfzus, 31 en 29. Ik ben al drie keer halftante geworden, jeetje wat voel ik me nu oud. :c
Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? Opstaan, klaarmaken en naar school gaan, naar huis gaan, eten, leren, series kijken, slapen. Zoiets.


Zo, dat waren heel veel vragen! Ik heb ook het gevoel alsof ik mezelf veel beter ken nu haha. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen en neem deze tag gerust over.

C U soon!

Jaimie

6 opmerkingen:

  1. Vind het een erg leuke tag altijd! leuk om meer over iemand anders te weten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om te lezen, het blijft een leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Welke opleiding doe je op HvA?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waah sorry lees je comment nu pas! Ik doe Communication & Multimedia Design.

      Verwijderen