Pagina's

zaterdag 5 januari 2013

Review: Beyoncé Pulse Parfumsetje



Voor kerst kreeg ik het 'Beyonce Pulse' setje met het parfum en een bodymist cadeau van mijn allerliefste papa. Kerst lijkt alweer een eeuw geleden trouwens, maar ik wilde hem toch nog even reviewen, omdat dit parfum echt een van mijn favorieten is geworden van de afgelopen tijd. Ook ben ik al heel lang een enorme fan van Beyoncé, dus ben zo blij dat ik deze nu in mijn bezit heb!



Productomschrijving:
''Deze parfum heeft een krachtige, frisse en bloemige citrus geur en is gemaakt voor vrouwen die alles uit het leven proberen te halen. De vrouw die deze pafum draagt is onmogelijk om te negeren. Ze straalt kracht en sensualiteit uit. Het straalt als het ware de kracht en de energie van Beyoncé uit. Voor het hart van de parfum is er gebruik gemaakt van de blauwe orchidee, de lievelingsbloem van Beyoncé. Het blauwe van de bloem zie je ook terug in de kleur van het parfum. De flacon is geinspireerd door de outfits die Beyoncé draagt op het podium. De body mist verzorgt je huid en laat je lekker ruiken.''

Beyoncé over haar geur 'Pulse':
''Pulse is a vibrant citrus fragrance. It makes me feel energized, sophisticated, confident. To me putting on my fragrance is kinda like putting on my stiletto's. ''

Reclame van 'Pulse'
Het flesje ziet er heel uniek uit. De parfum zit er andersom in, wat hem ook specialer maakt dan andere parfumflesjes. Het omhulsel voelt een beetje goedkoop (plastic) aan, maar het oogt ook wel bijzonder en luxe.



Ik had verwacht dat de geur heel fris en luchtig zou zijn, maar er zit meer achter! Omdat ik niet zo goed ben in het beschrijven van geuren heb ik maar even opgezocht wat er zich zoal in dit parfum bevindt:



Als je dit parfum opspuit word je begroet met perenbloesem, blue curaçao, en bergamot. Erg onverwacht, en erg lekker. Daarna veranderd de geur in een groot bloemfestijn en word je overspoeld met orchidee, jasmijn, en pioenroos. Op het einde ruik je Madagascar vanille, musk, en diverse houtsoorten. Hij is inderdaad heel fris en sterk in het begin (maar niet overheersend), en warm van geur aan het eind. Ik ruik de blue curaçao, bloemen, vanille en houtsoorten het meest. Bij mij blijft 'ie best lang hangen in tegenstelling tot mijn andere parfums, dus dat is zeker fijn aan dit parfum.



De Pulse Bodymist bevat een heleboel glitters. Perfect voor de feestdagen, en heb hem daarom ook uitgebreid opgespoten, hihi.

Beyoncé Pulse is te koop bij de parfumerie en de drogist. Er is een 15ml (€17,50), 30ml (€26) en 50ml (€36). Hele betaalbare prijzen voor een heerlijk parfum!

De twee samen in een setje kost rond de €20 en is ook te koop bij de parfumerie en drogisterij.

C U soon!

Jaimie

Wat heb jij gehad voor kerst?

6 opmerkingen:

  1. ben benieuwd naar deze geur, ik vind de andere geuren van Beyoncé wel erg lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie beschrijving van de geurnoten. De body mist spreekt mij minder aan omwille van de glitters. Het flesje vind ik wel lelijk. Is het een winters of zomers parfum?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwd, de verpakking is mooi en de geur lijkt mij heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen