Pagina's

donderdag 27 december 2012

Vita Liberata: zelfbruiner


Elke zomer verdwijnt mijn zongebruinde kleurtje binnen een maand al van mijn gezicht! Mijn lichaam daarentegen blijft nog wel een tijdje bruin. Gelukkig heb ik nu een oplossing voor dit probleem: de Vita Liberata Self Tan Gel. Ik heb hem in de kleur 'light' mogen testen van de Beautywebshop John Beerens.

Normaal gebruik ik nooit zelfbruiners, omdat ik bang ben voor oranje strepen, maar hier heeft Vita Liberata ook een oplossing voor; Een handschoen om het product goed te kunnen verdelen over je huid.

Zo'n handschoen is echt ideaal en makkelijk in gebruik. Het lijkt op een soort ovenwant, maar is een stuk dunner. Je stopt je hand ertussen, doet een pompje zelfbruiner erop, knijpt de handschoen een keer samen en je kunt het heel makkelijk over je gezicht of lichaam verdelen. Deze kost los €6 euro, en dan heb je geen oranje strepen of oranje handen.

Productomschrijving:
''Dit is een licht gel tanner voor het gezicht en decolleté. Het product zorgt voor hydratatie en direct verkleuring van de gevoelige huid. Tenslotte bevat de gel matterende bronzing parels, waardoor het ook uitstekend te gebruiken is voor een vettige huid.''

Tijdens het verdelen van de zelfbruiner merk ik dat deze supersnel droogt, eigenlijk voel je er helemaal niks van dat ie op je huid zit. Ik heb twee pompjes gebruikt voor op mijn gezicht. Na het aanbrengen heb je een soort sunkissed glowy effect alsof je net een paar dagen terug van vakantie bent geweest. Bij mij blijft het ongeveer twee à drie dagen zichtbaar en het vervaagt dan heel natuurlijk weg.

Om het verschil te laten zien heb ik mijn nek expres niet gedaan. Zo ziet mijn gezicht eruit na 1 à 2 pompjes van de zelfbruiner:



Als je er in de winter wat minder bleek uit wilt zien is dit product wellicht iets voor jou!
Vita Liberata Self Tan Gel kost €25 euro en is te koop bij Beautywebshop John Beerens.

C U soon!

Jaimie

Gebruik jij wel eens zelfbruiner?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen