Pagina's

zondag 30 december 2012

Review: Pupa Glittering Eyes Kit


Onlangs kreeg ik dit Pupa Glittering Eyes Kit setje bij de goodie doos van Beautywebshop JohnBeerens om te reviewen. Het bestaat uit de Pupa Vamp! mascara waar ik al heel lang benieuwd naar ben, en de Pupa Diamond Mascara Gel Topcoat in de kleur 'Gold Glitter'. Ik heb hem een aantal keer geprobeerd en ben erg enthousiast. Lees verder om te zien waarom!



De twee producten uit het setje. Productomschrijving:
''Steel de show met de PUPA Vamp! Glittering Eyes Kit. Creëer adembenemend lange wimpers, geaccentueerd door feestelijke glitters die verkrijgbaar zijn in 3 verschillende kleuren.''


Klinkt veelbelovend...


Allereerst de Pupa Vamp! Mascara. Deze heeft een harig borsteltje, en dat soort mascara's laat ik meestal links liggen, dus was erg benieuwd hoe deze zijn werk zou doen.



De foto's zijn naast elkaar gezet zodat je het verschil tussen voor en na goed kunt zien. Ik vind het resultaat echt verbazingwekkend goed! Deze mascara verlengt duidelijk mijn wimpers, want ze komen op de 'voor' foto nog net tot mijn crease en erna zie je ze heel goed erboven uit steken. Ook geeft 'ie nauwelijks tot geen klontjes als je er niet teveel van aanbrengt, en m'n wimpers zijn een stukje dikker zonder te verzwaren. Top product dus!



Dan nu de Diamond Mascara Gel Topcoat. Om glitters uit het borsteltje te krijgen moet je aan de onderkant een paar keer draaien. Een makkelijk systeem, maar ik vind niet dat het product hierdoor erg goed word verdeeld over het borsteltje en de wimpers.



Ik heb geprobeerd om de glitters zo goed mogelijk op de foto te krijgen, maar dat was best even moeilijk. :') Het effect is heel subtiel, maar nog net te zien in het echt. Op de foto zie je ook dat mijn wimpers meer naar beneden gaan hangen na gebruik, wat erg jammer is. Ik denk dat het heel leuk had kunnen zijn als ie nét iets opvallender zou zijn, en minder verzwarend. Deze zou ik zelf niet gebruiken omdat hij te weinig opvalt, mijn wimpers kleven aan elkaar, en hij neemt juist de volume af die de mascara gaf.

Het is leuk om glitters te dragen met bijvoorbeeld oudjaarsavond, maar deze topcoat sla ik toch echt over! De mascara daarentegen is wel echt een topper en deze zou ik zeker opnieuw kopen.

Het Pupa Glittering Eyes Kit setje kost nu vanwege de feestdagen nog €15,75 en is verkrijgbaar in goud, zilver, en blauw. De Pupa Vamp! Mascara kost los €15,25.

C U soon!

Jaimie

3 opmerkingen:

  1. lastig hè? zelf heb ik blauw en dat ging ook niet van het lije dakje, ondanks dat ziet het er wel erg leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die mascara lijkt me echt heel erg fijn. :).

    BeantwoordenVerwijderen