Pagina's

dinsdag 6 november 2012

Winter wishlist


Hi peeps, misschien hebben jullie het al gemerkt, maar ik schrijf de laatste paar maanden wat minder artikelen vanwege mijn studie. De overstap van HAVO naar HBO is toch wel erg groot, dus ik moet nog even wennen aan hoe ik mijn vrije tijd ga indelen. Ik probeer wel minstens één artikel per week te schrijven, dus helemaal verwaarlozen doe ik niet. Maar goed, vandaag heb ik een paar dingetjes in een collage gezet die op mijn wishlist staan voor deze winter. De dagen worden alsmaar kouder en kouder, en we kunnen al lang niet meer zonder winterjas over straat, dus nu ben ik op zoek naar veel warme truien en sjaals. Kijk mee! :-)



1. Links allemaal heerlijk warme truien. Ik ben gek op comfy truien, en diertjes erop maakt het nog knuffelbaarder vindt ik.

2. Een peter pan kraagje. Deze vindt ik echt heel chique en leuk eruitzien bij een blouse, maar ik heb er nooit een kunnen vinden?!

3. Infinity scarves, aaah so comfy! Zelf heb ik twee witte sjaals in mijn bezit, maar beiden zijn geen infinity sjaals, en naar mijn idee voelen die een stuk zachter aan. Ik zoek er nog eentje in de trendkleuren van dit najaar: mosterdgeel of burgundy. Bovenstaande kleuren vind ik ook erg mooi.

4. De print leggings zijn ook al een tijdje in de winkels, maar ik twijfel elke keer weer om er eentje te kopen, alsnog staan ze dus op mijn wishlist. Ik ben echt verliefd op die galaxy print broek!

5. Legergroen is ook weer in de winkels te vinden. Deze blouse heeft echt mooie details en ik zou hem zeker kopen als ik hem zie hangen.

6. Last but not least; kruisjes oorbellen. Bij de Primark hadden ze laatst kruisjes oorbellen, maar ik zocht een wat langer en groter exemplaar zoals deze drie. Het liefst in het goud.

Dit collage heb ik trouwens gemaakt met polyvore.com, erg handig als je bijvoorbeeld outfits bij elkaar wilt zoeken om te kijken of het leuk staat. Ik heb geen idee waar sommige items te koop zijn, so let me know!

C U soon,

Jaimie.

10 opmerkingen:

  1. Wauw, ik wil ook een galaxy print broek en die trui met kat is echt geweldig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke dingen! Nummer 5 vind ik echt super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh de sjaals<3 ik hou van sjaals haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist!! Ik vind die galaxy broek tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen heb je uitgezocht, zouden ook zo op mijn wishlist kunnen staan hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou alles op je wishlist zo dragen, superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die galaxy print broek is van de H&M , ik heb het rokje ervan ! leuke wishlist ! :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen