Pagina's

zaterdag 10 november 2012

Review: (favoriete) haarproducten


De titel zegt het al; deze keer een review van mijn (favoriete) haarproducten. Mijn haar is dik, lang, en word minstens drie keer per week gemarteld met de hitte van mijn stijl/krultang en föhn. Het heeft daarom best veel verzorging nodig, dus ik gebruik nogal veel producten en wissel vaak af. Ik heb ervoor gekozen om shampoo, conditioners en haarmaskers er uit te halen anders werd dit wel een heel lang artikel haha. Enjoy!

Laat ik maar met de twee grootste beginnen! Hier zie je de Syoss Heat Protect Spray, deze gebruik ik omdat ik toch wel het idee heb dat het echt werkt, want mijn haar heeft nog steeds zijn glans behouden en is (nog) niet veranderd in een bosje stro door het stijlen etcetera. Als ik hem niet gebruik merk ik ook wel dat mijn haar stugger is.

Ernaast de Andrélon 03 Spectaculaire Slag Mousse. Deze gebruik ik als ik me haar een beetje wavy heb, zodat het niet gaat pluizen en de slag wat versterkt word. Na het krullen gebruik ik hem ook soms, maar ik heb het gevoel dat ze door deze mousse juist uitzakken. Hmm, ik heb nog een goede haarspray nodig dus... Tips, anyone? Beide producten zijn te koop bij drogisten zoals Kruidvat.

Dit zijn twee crèmes voor beschadigd haar. Links is de Repair Creme van Hegron, te koop bij de Action. Het is bedoeld voor gekleurd haar, maar ik kocht hem ook gewoon vanwege de prijs en de heerlijke perzikgeur. Ik gebruik deze vooral onderaan en op de puntjes, want anders maakt ie m'n haar best wel vet. Één pompje is meestal genoeg daarvoor.

Rechts de Andrélon Care & Repair voor droog, beschadigd haar. Als ik deze gebruik krijg ik ontzettend veel complimentjes over hoe mijn haar ruikt! Deze maakt je haar echter wel heel vet, dus ook deze is vooral voor de puntjes. Deze is te koop bij Kruidvat en Etos.

Dan mijn drie favoriete haarproducten op het moment. Het Kebelo Silk serum en de 12Benefits spray mocht ik testen van Beautywebshop John Beerens. Een erg fijne webshop voor o.a. haarproducten, en ze hebben momenteel veel merken in de sale dus neem er even een kijkje zou ik zeggen.

Kebelo Silk Foundation & Finishing Crème is een foundation voor je haar. En ik kan je vertellen, deze maakt écht zijn beloftes waar. Hij ruikt hemels, beschermd, geeft glans, verminderd pluis en zo kan ik nog wel even doorgaan, dus dit is mijn nieuwe beste vriendje. Het flesje is wat beschadigd omdat ik hem zo vaak meeneem in m'n tas! De verpakking is een pompje met een dop die goed vastzit, erg handig omdat er ook niet gelijk zo'n grote hoeveelheid uitkomt.

12Benefits Instant Healthy Hair Treatment belooft twaalf verschillende voordelen voor je haar. Of deze nou allemaal waar zijn is me een raadsel. Hij ruikt wel lekker zoet, geeft glans en maakt het pluizen iets minder. Deze heb ik vooral gebruikt voor het föhnen van mijn haar, en ik merkte dat de spray vaak niet erg goed verdeeld, waardoor er op één plekje heel veel zit, en ik het alsnog zelf moet verdelen. Ik geef de voorkeur aan de Syoss heat protection spray als het op föhnen aankomt, maar voor de rest doet dit goedje zijn werk wel goed.

Last but not least, de CHI Silk Infusion. Dit is zijde voor het beschermen van je haar tegen de hitte van stylingtools. Dat doet ie echt prima! Ik heb extreem gladde haren na het stylen, en het ruikt net alsof je van de kapper afkomt. Als je haar een beetje droog is of veel pluist is dit ook een aanrader om te gebruiken. Deze is ook te koop bij Beautywebshop Johnbeerens.

C U soon,

Jaimie

7 opmerkingen:

  1. Andrelon Care & Repair is inderdaag heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die producten van Andrelon lijken mij zo fijn, maar ik krijg er helaas altijd vettig haar van

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik ook graag de SYoss Heat Protect Spray, leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil die care en repair dan wel eens ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk artikel! Ik vind CHI idd ook heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig artikel. Vind het altijd belangrijk om mijn haar zo mooi mogelijk te houden. Ik stijl ook bijna elke dag m'n haar omdat het er anders niet uit ziet : -(

    BeantwoordenVerwijderen