Pagina's

maandag 15 oktober 2012

Verjaardagsfeest thema's: have the best party EVER.


Over een maand en vijf dagen is het zover... Ik word alweer achtien lentes jong! Wauw, wat een getal. Het jaar is echt omgevlogen en nu het bijna zover is heb ik geen idee wat ik wil gaan doen. Wel feestje geven? Geen feestje geven? In ieder geval heb ik hier de leukste party thema's (geinspireerd door Amerikaanse house parties) bij elkaar gezocht zodat er in ieder geval een gezellige sfeer is. Het verbaaste me wat je allemaal op het internet kunt vinden. Kijk mee!



1. Euro Party
Laat alle gasten minstens €1 euro meenemen om te ruilen tegen een soort van dienst. Het kan een bodyshot of een lapdance of iets dergelijks zijn, maar het doel ervan is om zoveel mogelijk geld te verdienen tot het einde van de avond. Je zult verbaasd zijn wat mensen wel niet doen voor een euro als ze een beetje drank op hebben!

2. Anything But Clothes
Zwembad bandjes, bier kratjes, vlaggen, plastic bubbeltjes, inpak- en wcpapier, het kan allemaal. Houd een wedstrijd voor het meest creatieve kostuum. De winnaar krijgt een T-shirt, maar mag hem pas thuis weer aantrekken. ;-) Zie hier beneden wat inspiratie pics.



3. Breakfast at Tiffany's
Laat elk meisje een zelf gemaakte parelketting meenemen en plaats deze in een schaal. De kettingen kun je customizen door er iets op te schrijven met een zwarte stift of kerf er iets in met een scherp voorwerp. Meisjes komen verkleed als Holly Golightly in zwarte cocktail jurkjes en de mannen dragen hun pak met stropdas. Laat alle jongens een ketting uit de schaal kiezen en de eigenaresse wordt dan hun date voor de avond. Vergeet de croissantjes en koffie niet!



4. You are what you drink
Meisjes kunnen gekleed gaan als Goldstrike (gouden oogschaduw, gouden kleding), Bloody Mary of Sex on the beach (bikini topje en messy hair). Jongens kunnen als ''Safari'' (Tarzan), Jack Daniels (zwart/wit) enzovoort gaan. Laat je favoriete drankje jouw inspiratiebron zijn.

5. Jersey (S)whore
Smeer zoveel mogelijk donkere foundation op je gezicht en poeder jezelf onder met bronzer, want deze avond mag het! De jongens mogen in hun zwembroek mét Pauly D kapsel en guido zonnebril komen, terwijl de meisjes hun bh's volproppen met wc-papier en hun haar zo hoog mogelijk touperen. Welcome to the Jersey Shore!































6. aMAZE-ment (Dit feestje is wel een beetje onhaalbaar, maar wel heel creatief bedacht!)
Voor dit feestje heb je een hoop lege koelkast dozen en ductape nodig, want je huis word een gigantisch doolhof voor je gasten. Je kunt glow in the dark lichten erin doen, en veel doodlopende dozen maken om je dronken gasten te verwarren. Elke ingang leid tot een andere kamer in het huis. Het is een beetje een uitdaging om erdoorheen te komen, maar het goede pad leid naar de kamer met drank waar het feestje pas echt kan gaan beginnen!



Na dit artikel heb ik echt zin in een feestje! Deze thema's sprongen er voor mij uit, en ik kan niet wachten om een keer zo'n leuk thema feest te geven. Hier nog een Club Mix om in de party stemming te komen:

C U soon!

Jaimie

Hebben jullie wel eens een thema feestje gegeven?

2 opmerkingen:

  1. Haha die foto met die bananen, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke ideeen allemaal! Breakfast at tiffany`s spreekt me het meeste aan! Vind je blog erg leuk en ik ben je met bloglovin gaan volgen, hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen