Pagina's

donderdag 4 oktober 2012

Review: ISO Twister Krultang 25-18mm Roze


Ookal heb ik een stijltang waarmee je krullen kan creëeren vond ik het toch niet goed genoeg, ik wilde échte krullen maken. Lang heb ik getwijfeld om een krultang te kopen, maar ik ben toch over de streep gegaan. Ik heb gekozen voor een baby-roze versie van de ISO Twister Krultangen. Ik heb veel goeds over dit merk gehoord, dus was erg nieuwschierig, en helemaal blij toen het pakketje eindelijk binnenkwam. Benieuwd over mijn mening? Lees gerust verder. :-)

Ik was zo nieuwschierig naar wat voor krullen de tang maakte dat ik helemaal vergeten ben om een foto te maken van de doos! Maar goed, hieronder zie je de krultang, met een bijgeleverde handschoen tegen de hitte. Er staat '100% fiber' op.


Van nature is mijn haar wavy, dus met golven erin, maar het ligt er maar net aan welke shampoo en conditioner ik gebruik. Op de John Beerens webshop waar ik hem heb besteld zeggen ze het volgende over deze krultang:

''ISO Beauty is een professioneel Amerikaans merk met een zeer hoge kwaliteit die je niet kan vergelijken met andere merken.

Deze krultang heeft keramische tourmaline staven zonder klem en is voorzien van 700% meer negatieve ionen en heeft een dubbele voltage voor gebruik in het buitenland. Je krijgt ook een handschoen bij om je hand te beschermen tegen de hitte tijdens het vasthouden van je haarstukje dat is gerold om de tang. Je kunt er makkelijk weelderig bos krullen mee creëeren zonder moeite.

Dit product van ISO beschadigt je haar niet. Je haar wordt niet uitgedroogd en behoud het vocht van je haar. Je haar blijft langdurig in model.''

Sounds good right? Laten we hem gaan testen op mijn haar. Ik heb voor het krullen de Syoss heat protectant spray gebruikt, en na het krullen een beetje CHI Silk infusion aan de onderkant van mijn haar verdeeld.

Advies:
Beschermende handschoen altijd aanhouden als je je haar gaat krullen met zo'n tang, anders krijg je heel erg lelijke brandplekken op je arm!

Voor (natuurlijke slag):




En na het krullen! Mijn haar krijgt gelijk meer volume, en ziet er levendiger uit.



Resultaat na een uur (nog steeds voluminous curls!):


Na een paar uur (natuurlijkere krullen/slag):


Eindbeoordeling:
De krullen blijven ongeveer een dag zitten, de dag erna heb je hele natuurlijke golven in je haar. Ik vind deze krultang echt perfect om je haar te krullen, want het heeft geen irritante klem waar soms je haar in tussen blijft zitten, en het is makkelijker om het eromheen te wikkelen. Een perfecte krultang wat mij betreft!

Ik heb de tang gekocht op Beautywebshop Johnbeerens.com , ze leveren daar snel en het pakketje komt in goede staat aan. De krultang kost €89,99. Voor bestellingen boven de €30 euro hoef je geen verzendkosten te betalen, dus dat is ook mooi meegenomen! Zou je hem ook willen bestellen, klik dan hier: ISO Twister Krultang.

Liefs,

Jaimie.

18 opmerkingen:

  1. Wauwwwww wat mooi! ze blijven ook super mooi zitten! Helaas isbdit niks voor mij, m'n haar is te zwaar hiervoor :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn haar is ook heel zwaar en dik hoor! Bij mij blijft het hooguit 1 dag zitten en daarna worden het golven. :)

      Verwijderen
  2. .. OH MY GOD. Wauw, wat ziet dat er geweldig uit! Zo'n soort krultang staat op mijn wishlist voor kerstmis, vind de krullen daarvan er altijd zo mooi uit zien. Heel natuurlijk, maar de echte krul is en blijft zichtbaar.. uch gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dankjewel! Jep, dat mag ook wel voor dat geld. ;-) Ik heb er trouwens helemaal geen haarlak in gespoten, kun je nagaan!!

      Verwijderen
  3. Je haar is echt heel mooi! Leuk met die krullen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er echt prachtig uit, wauw! Je kunt inderdaad zien dat je dik haar hebt (heb ik ook heel erg!) en alsnog blijft 't zo goed zitten. Áls ik ooit een krultang koop, dan weet ik welke ik moet hebben, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, en haha ja ik ben wel blij met m'n dikke haar. :)

      Verwijderen
  5. Wat werkt die fijn zeg! Echt hele mooie krullen :) Heb zelf ook dik haar, dus ik zal hem onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woooow werkelijk prachtig!! Staat je echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUW, wat een prachtig effect, je hebt van jezelf ook heel mooi haar. Echt heel mooi en de tang zelf is übercute!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Denk je dat het 25-18mm anders is dan de 25mm tang? Vraag me af wat het verschil is:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De 25-18 maakt krullen van groot naar klein, en de 25mm maakt de krul dezelfde breedte/grootte zeg maar. Ik denk sowieso dat het weinig verschil uit zou maken!

      Verwijderen
  9. Ik heb zelf de 19 mm en ik kan echt niet zonder, als ik hem niet gebruik heb ik het gevoel adt ik zo weinig en dof haar heb.
    Met deze heb ik standaard wavy hair en iedereen denkt dat het mn natuurlijk krul is.
    ik zou graag nog de 25 mm er bij willen voor iets groffere slag eigenijk.

    p.s. ik heb zwaar aziatisch glad haar, en bij mij pakt het ook gewoon een dag tot anderhalve dag.


    en dit is trouwens gewoon echt LIEFDE!

    http://www.isobeautynederland.nl/twister-19mm-print

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi! Weet je mischien waar je hem goedkoper kan krijgen? X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoelang moet je een pluk haar blijven vasthouden voordat je een krul krijgt?

    BeantwoordenVerwijderen