Pagina's

woensdag 31 oktober 2012

DIY: Easy Halloween nails!



Het is vandaag Halloween, en daarom heb ik een easy nail art tutorial gemaakt. Wel een beetje laat, maar ik wilde ze toch nog online zetten. Dus heb je dit weekend nog een feestje en wil je makkelijk leuke halloween nagels maken? Kijk dan verder hoe. Enjoy! :-)
Je hebt alleen de kleuren paars, wit en zwart  (liefst nail art stripers) nodig. De paarse nagellak die ik heb gebruikt is Essie 34 Jamaica Me Crazy, deze bevat hele mooie minuscule glitters in het zonlicht. De twee stripers zijn van Kiss Nailart (te koop bij Douglas).

Als eerste heb ik al mijn nagels paars gelakt, dit laat je een paar minuutjes drogen voordat je verder gaat met bovenstaande nailart: een spinnenweb. Het is heel makkelijk te maken. Je pakt je striper (of als je die niet hebt: een tandenstoker) en tekent vanuit een punt vier lijntjes die even ver uit elkaar staan. Hierna teken je met boogjes de streepjes ertussen. Dit zijn er drie of vier, en je hebt je eigen spinnenweb op je nagel!


Vervolgens teken je littekens op je wijs- en ringvinger. Dit is echt het makkelijkste van het makkelijkste: je tekent diagonaal een streepje en tekent daar weer drie streepjes op die even ver uit elkaar staan. Zie hierboven.

Dan zijn we al weer aangekomen bij de laatste stap. Het spookje op de middelvinger! (toepasselijk haha) Hier heb ik eigenlijk maar gewoon uit de losse hand de vorm van het spookje getekend, en toen ingekleurd met wit, het laten drogen, en daarna de ogen en mond getekend. That's it!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en nog een happy halloween! ^-^

C U soon,

Jaimie.


2 opmerkingen:

  1. Dat spookje heb je er leuk gedaan! Leuke nagels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw da's keimooi. alleen zou ik het zelf nooit zo mooi kunnen maken hahah . x

    BeantwoordenVerwijderen