Pagina's

vrijdag 26 oktober 2012

Beautygloss Party 2013



De kaartjes zijn besteld! Ik heb er nu al super veel zin in. Mascha van Beautygloss organiseert voor de derde keer de Beautygloss Party in de Beurs van Berlage Amsterdam met als co-host Mark van Eeuwen (GTST)!



De dresscode van dit jaar: happiest girls are the prettiest, een quote van Audrey Hepburn. Echt een hele leuke dresscode vind ik! Ik ga dan ook me best doen om classy te verschijnen.
Als je niet weet wat je aan moet trekken lees dan even dit artikel bij het stukje van Breakfast at Tiffany's.

Het feest vind plaats op 27 april 2013. Een ticket kost €26 euro. Bij het feestje krijg je ook een heerlijk gevulde goodiebag, kun je je tegoed doen aan alle aanbiedingen en gratis beauty activiteiten (denk aan nagels lakken, haar krullen etc) en Mascha en Mark van Eeuwen lopen er ook gezellig rond!.

Hopelijk zie ik jullie dan :-)

Jaimie

Ga je ook naar de Beautygloss party?

7 opmerkingen:

  1. Leuk! Misschien ga ik ook wel. Ben er nog nooit geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je gaat! het lijkt me eigenlijk oo kwel erg leuk. Ik weet niet of ik ga, denk het niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga ook! Heb vanochtend gelijk een kaartje besteld! Gaat heel erg leuk worden! Ik vind de dresscode zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je gaat! Mij lijkt het ook wel leuk maar ik vind 26 euro toch nog wat prijzig, daar ga ik misschien wel liever van naar een bandje haha maargoed, snap dat ze de zaal etc. zal moeten betalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kom ook, met een vriendin die ik vorig jaar op de Beautygloss Party heb ontmoet. Super leuk dus. Ik ben elke keer al geweest en het is zo geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen