Pagina's

zaterdag 22 september 2012

Nail Art: dots and glitters


Oké, ik ben niet zo'n pro in lakken, maar als het me een keer wel lukt ga ik uit pure verveling vormen en tekeningetjes op mijn nagels lakken. Bij deze dus een nailart met stippen en glitters! Eigenlijk kun je het ook wel een paddenstoelen nailart noemen, maar aangezien er ook glitters op zitten vond ik 'dots and glitters' wat toepasselijker. Het is zeer easy na te maken, en je hebt binnen tien minuutjes vrolijke nagels. Lees verder voor de benodigdheden en voor wat je moet doen. :-)
 

Benodigdheden:
  • Essence 107 Naughty and pink!
  • Catrice 030 Meet me at Coral Island
  • Een witte nagellak, ik gebruikte hier een striper van Kiss Nail-art
  • Essence 02 Circus confetti 
  • Een dotting tool: zoals een bobbypin (haarschuifje), een pen of een potlood (gewoon iets waar je stipjes mee kunt maken)

Wat je moet doen:
  1. Allereerst lak je al je nagels met Essence 107 Naughty and pink. Laat het een minuut of twee drogen.
  2. Lak Essence 02 Circus confetti eroverheen. Laat dit ook een paar minuten drogen voordat je verder gaat.
  3. Pak je dotting tool en doop het in Catrice 030 Meet me at Coral island. Zet hiermee een paar stipjes verspreid over elke nagel. Doop na elke nagel je dotting tool weer even in de nagellak. Als je klaar bent laat je dit een minuut of twee drogen.
  4. Pak nu weer je dotting tool en doop het deze keer in een witte nagellak. Hiermee zet je net wat kleinere stipjes op de roze stippen die je net heb gemaakt (dit doe je door hem minder hard op je nagel te duwen dan hiervoor).

Als het goed is komt het er dan zo uit te zien. :-) Easy, right?

Liefs,

Jaimie.

5 opmerkingen: