Pagina's

zaterdag 8 september 2012

Johnbeerens.com Lover



Ik heb weer een leuk nieuwtje: Ik ben benoemd tot een van de johnbeerens.com Lovers. Als het goed is zie je nu aan de rechterkant op mijn blog het icoon 'I ♥ Johnbeerens.com' staan. Leuk logo he? Lees verder voor wat het precies inhoud!


John Beerens is bekend van een programma op rtl 5: John Beerens Salon Takeover, en hij heeft ook een eigen webshop. Hier heb ik al een CHI Stijltang en een ISO Twister Krultang gekocht, waar ik heel tevreden over ben. Nu ben ik ook in hun persbestand als blogster opgenomen, en daarom stuurden zij een mailtje of ik Johnbeerens.com Lover wilde worden, en dat ik hiervoor een e-mail moest sturen waarom ik dat zou willen. Wat blijkt? Ik reageerde als een van de eerste en ben dus gelijk benoemd tot Johnbeerens Lover. Yaaay. :-D

Nu krijg ik per kwartaal een beauty verassingspakket en het Johnbeerens Magazine opgestuurd, ook krijg ik de laatste nieuwtjes, en ik wordt behandeld als VIP tijdens evenementen van John, hoe leuk is dat? Ik zal nu regelmatig over verschillende acties en kortingen van de beautywebshop Johnbeerens.com schrijven, so be prepared. :-)

Liefs,

Jaimie.

1 opmerking: