Pagina's

vrijdag 14 september 2012

Hello Kitty mobielhoesje voor Samsung Galaxy SII


Sinds kort ben ik wat hebbedingetjes aan het kopen op ebay, Ik ben echt fan geworden van deze site, want ze verkopen veel dingen voor  minder geld! Even een paar voorbeelden: studs, makeup-kwasten, makeup, en zo ook mobielhoesjes. Ik zat heel erg te twijfelen tussen een roze/blauwe Stitch hoesje of dit roze Hello Kitty hoesje, maar heb uiteindelijk toch voor de kitty gekozen. Ongeveer twee weken terug heb ik dit schattige exemplaar voor m'n samsung galaxy S2 gekocht, en hij is net op de deurmat gevallen, yay!



Dit is het pakketje dat ik kreeg vanuit Hong Kong. Zoals je kunt zien heb ik m'n adres even gecensureerd, want ik houd niet zo van stalkers. ;-) Het heeft ongeveer twee à drie weken geduurd voordat ik het hoesje ontving, maar dat maakt niet zoveel uit voor mij. Bij het openen zat het Hello Kitty hoesje in een plastic verzegelde verpakking, dus er is met zorg mee omgegaan. Je kunt hem hier aanschaffen, hij kost $8,60 dollar wat omgerekend €6,54 euro is.

Zo ziet de binnenkant eruit. Het hoesje was trouwens veel groter dan ik had verwacht, maar je mobieltje valt in ieder geval zeker op nu, haha! In Nederland heb je meestal hoesjes voor ongeveer €15 euro, dus dan is dit echt een koopje. Op ebay vind je ook veel leukere en apartere mobielhoesjes dan hier in Nederland.


Als je je mobieltje vast pakt krijg je echt het gevoel alsof je een tablet aan het vasthouden bent, maar het siliconen hoesje is lekker zacht en je kunt nog steeds goed typen. Een minpuntje is wel dat je je mobiel niet meer in je broekzak kan stoppen, dus je moet echt een tas mee hebben als je naar buiten gaat, maar die heb ik sowieso altijd bij me. Geen miskoop dus!




Ik ben er echt blij mee en heb gelijk even wat foto's op Instagram geplaatst. :-) Mijn instagram is trouwens: jaimiesabrina.

Liefs,

Jaimie.

Koop jij wel eens wat op ebay?

6 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf ook een galaxy, ben echt al tijden opzoek naar een leuk hoesje ervoor. Echt super lief deze! Meestal zijn alle leuke hoesjes alleen voor Iphone :(

    Mooij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat gevoel heb ik nou ook! Gelukkig bestaat er zoiets als ebay. :-)

      Verwijderen
  2. Oh my god hij is geweldig!! Ha dit moet ik ook hebben voor mn telefoon:D

    BeantwoordenVerwijderen