Pagina's

dinsdag 7 augustus 2012

Tip: CHI Keratin Mist


Als je last heb van ondoorkambaar en dof haar, dan is dit product wellicht iets voor jou. De CHI Keratin mist moet je aanbrengen op handdoekdroog haar, en deze maakt het vervolgens beter doorkambaar, sterker, en glanzender. Alleen deze week is er een actie op de johnbeerens webshop. Lees verder voor meer informatie. :-)

Productomschrijving:
Dit product maakt je haar sterk en veerkrachtig, en zorgt voor een mooie glans. De spray zorgt ervoor dat het haar handelbaar wordt en dat poreus haar wordt ge√ęgaliseerd. Geschikt voor krul en kroes haar.
Gebruik: Spray de CHI Keratin Mist na het wassen in het natte haar. Daarna drogen en in model brengen zoals gewenst.
Resultaat: De spray maakt het haar sterk, veerkrachtig, handelbaar en krijgt een mooie glans.

Alleen deze week;
Je krijgt 30% korting op de CHI Keratin Mist (inhoud: 300 ml), waardoor de spray €13 euro kost i.p.v. €18,60.


Zoals jullie weten ben ik heel erg te spreken over CHI, ik bezit zelf een CHI stijltang en de CHI Silk infusion (geeft een mooie glans, en maakt het beter doorkambaar), dus ik weet met zekerheid te zeggen dat deze producten werken. Wel zijn ze een beetje prijzig, dus vandaar dat ik deze tip wilde delen!

Liefs,

Jaimie.

2 opmerkingen:

  1. Hey, een budgettip is zo een roze sprayfles van Elvive! Die helpt ook goed je haar doorkambaar te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt die Elvive is ook heel goed! En zelf ben ik ook dol op het merk chi :)

    XOXO,

    Comemoda

    BeantwoordenVerwijderen