Pagina's

dinsdag 7 augustus 2012

Tag: 10 t/m 1


Zodat jullie mij beter leren kennen in het blog-wereldje heb ik een leuke tag gevonden: 10 t/m 1. Ik zag deze heel vaak op andere blogs, dus moest ik er ook maar eens aan geloven. Het is nog best moeilijk om zoveel dingen te verzinnen, maar ik vond het leuk om in te vullen! Benieuwd? Lees verder!

1: Noem tien dingen over jezelf
Mijn sterrenbeeld is schorpioen, ik ben dan ook een denker, vastberaden, emotioneel, gepassioneerd, een beetje koppig, ik stimuleer anderen graag, vertrouw heel erg op mijn intuïtie, vindt familie/vrienden/vriendinnen heel erg belangrijk en ben nieuwsgierig. Zo, dat zijn er veel!


2: Noem negen dingen die je leuk vindt
Lachen, m'n haar/make-up doen, Vampire Diaries, knuffelen, Pretty Little Liars, thrillers kijken met vrienden, op het strand liggen, winkelen, Thailand.

3: Noem acht dingen die je niet leuk vindt
Mensen die liegen, copycats (na-apers), mensen die nergens voor gaan, oneerlijkheid, jeuk, in de winkel iets kopen en dan vervolgens ergens anders goedkoper zien, ennnn... ruzies.
4: Noem zeven plekken waar je graag bent
In mijn kamer, thuis op de bank, bij vriendinnen thuis/met vriendinnen ergens zijn, in ons huis in Thailand, parfumerie, en het Tikibad in Duinrell. :-)
5: Noem zes manieren om jouw hart te winnen
Hij moet sowieso (hele droge) humor en respect hebben, mij graag willen zien, een beetje romantisch en lief, en vooral trouw zijn.


6. Noem vijf plekken waar je nog heen wilt
De Nyagra Falls in Canada, The Great Canyon van Colorado in USA, Londen (shoppeeen!), binnenin een pyramide in Egypte, en naar de immense zoutvlakte in Bolivia waar het net lijkt of je in de hemel bent (zie foto hieronder.)


7. Noem vier dingen of personen waar je niet zonder kan
Mijn ouders, beste vriendin, geld (geld maakt niet gelukkig, maar huilen in een Mercedes is leuker als huilen onder een brug toch?), en m'n kat Chicky.
8. Noem drie van je lievelingsliedjes
Uhm... ja... Ik heb niet echt all-time favorites, maar deze luister ik nu vaak:
Sixpence the None Richer - Kiss me
The underdog project - Summer jam
En twee covers van Emmalyn die je hier kunt luisteren.
9. Noem twee wensen
Dat ik en m'n familie/vrienden gezond en gelukkig blijven.

10. Een laatste zin! (eigenlijk; Een laatste woord, maar ik maak er 'zin' van)
Don't forget to smile today, because you'll never know if your smile could brighten up someone's day! :)

Ik vond het super leuk om in te vullen en te brainstormen bij deze tag, en ik hoop die van jullie te lezen in de comments! Stuur me een link. ;-)

Liefs,
Jaimie.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen