Pagina's

donderdag 23 augustus 2012

Shoplog! (o.a. Primark, Action)



De buit is weer binnen, want ik ben weer eens wezen shoppen. Alles is vooral van de Action en de Primark, en ik vat het in één artikel samen omdat ik bij beide niet heel veel gekocht heb, maar het toch wel vaak bekeken wordt. Bij de Primark in Zaandam ging ik heen voor een schooltas, maar ik kon de verleiding niet weerstaan, en kocht ook alvast wat dingetjes voor de winter. Ook ben ik langs de Action, Hunkemöller, en de Kruidvat geweest. Lees verder om alle spulletjes te bewonderen. :-)

M'n nieuwe (school)tas! Er hangen echt super veel tassen in de Primark, maar deze vond ik het leukst vanwege de zakjes aan de zijkanten en de kleur matcht met vrijwel alles. Deze is €14 euro.

Deze oversized trui zag er supercomfy uit, en dat is 'ie ook! Hij heeft wel gaten, maar is alsnog warm genoeg voor de herfst en winter die eraan zit te komen. Hij kostte me €16 euro.

'Aah kijk die handschoentjes!' riep ik uit bij het zien van dit paar en gooide ze gelijk in m'n mandje (nouja, tas). Als je vingertoppen er af gaan vriezen kun je het beertje los maken en eroverheen doen, handig! Er moest natuurlijk ook een bijpassende sjaal bij, want die van vorige winter overleefde het helaas niet. De handschoentjes waren volgens mij €4 of €5 euro en de sjaal was ook €5 euro.

Dit palette viel gelijk op door het leuke doosje met roosjes. Voor €2,50 een palette met 10 oogschaduws is echt een koopje! Toen ik het open maakte kwamen deze mooie kleurtjes tevoorschijn. Ze hebben overigens ook namen zoals 'Sunbeam' en 'Pyramid', leuk! Er zit een beschermend hoesje omheen zodat ze niet beschadigd raken, en er zit een sponsapplicator en kwastje bij. Op de een of andere manier stelde mijn camera niet scherp, maar toch doe ik de foto's van de swatches erbij, zodat jullie een idee krijgen hoe de pigmentatie is.

Bovenste rij: Reef, Spear, Pyramid, Bright Eyes, Hustle (deze foto stelde totaal niet scherp, in het echt is er zeker meer kleur te zien).

Onderste rij: Flora, Demure, Sunbeam, Graphite, Night Sky. Alle kleuren in het palette zijn zacht en shimmery.

En als laatste dingetje bij de Primark, deze haarklipjes. Ik vond ze wel een schattig printje hebben, en ik raak ze altijd kwijt, dus koop elke keer weer nieuwe. Deze waren €1,50.

Nu over naar de Action spulletjes!


Mijn conditioner is weer leeg, en toen was daar deze van de MAX Olive Line (€0,79)! Ik ben benieuwd, want olijven schijnen goed te zijn voor je haar, en ik heb een body butter van olijven die enorm lekker ruikt. Ook denk ik er al een tijdje aan om een tattoo te nemen, en nam voor de grap deze 'tattoo spray' (€1,99) mee. Je krijgt er twee plaatjes bij; een chinees teken, en vlindertjes. Ik koos het chinese teken. Zie hier het resultaat:

 De tattoo bleef bij mij één dag zitten, en vervaagde daarna.


Wij hebben hier thuis een hond en een kat, en af en toe doe ik eens lief en neem wat voor ze mee. Voor m'n hond Brando dental sticks (ongeveer €0,99), want het is goed voor de tandjes en voor m'n kat Chicky een kleedje (€0,89)...

...waar ze zo te zien heel blij mee is!

Dan nog een aantal beauty spulletjes. Ik vond het wel tof dat je de MAX Pencil (€0,75) voor oogschaduw én je lippen kunt gebruiken, en hij bevat Vitamine E & Alöe vera en smaakt ook een beetje naar chocolade, hmmm. Verder waren mijn nagellak remover-pads met Alöe Vera (€0,99) alweer op, dus nam ik deze keer 'Strawberry' mee. Ook ben ik een groot fan van nailart, maar aangezien ik niet altijd zin heb om er iets op te lakken nam ik deze nagelstickers mee!

Je hebt ze in heel veel varianten, en voor die €0,69 euro laat ik ze natuurlijk niet liggen!


Als laatst bij de Action zag ik deze cassette laden, super handy! Ik berg er al mijn oorbellen, luxe miniaturen, en parfumsamples in op, maar er kunnen natuurlijk ook andere dingen in opgeborgen worden. Deze kosten €1,59 per stuk en je hebt hem ook nog in het groen.

Ik liep langs de Hunkemöller, en ik als groot poezenfan liet mijn oog op dit big shirt vallen. Dit slaap shirt kost normaal €13 euro, maar ik kreeg als member €4,95 korting dus betaalde er zo'n €8 euro voor! Goeie deal vindt ik zo. Er loopt nu trouwens een actie waarbij twee van deze bigshirts samen €19 euro kosten.


Bij de Kruidvat kocht ik iets totaal onbelangrijks, en iets waar we allemaal nog niet aan willen denken: schoolspullen. Mijn markers zijn leeg, en ik vond het schrift er wel leuk uitzien met het printje, dus heb ik het maar gekocht.

That's it!

Liefs,

Jaimie.

Hebben jullie nog veel geshopt?

8 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! En wat grappig die tattoo spray ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingetjes!
    Wauw die tattoo spray ziet er goed uit.
    Mooie schooltas!x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgende week ben ik weer in Rotterdam en dan ga ik de Primark toch nog een kans geven ! Leuk geshopt:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje lekker geshopt! leuk!
    Die trui van de primark is helemaal mijn smaak!:d

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die berenhandschoenen zijn echt cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke dingen zeg!! Vooral die tas :A. Die heb ik niet gezien toen ik er laatst was.. Des te meer reden om er weer heen te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen