Pagina's

donderdag 2 augustus 2012

Shoplog: Action


Gisteren ben ik weer even de Action ingeweest. Ik had eigenlijk niets nodig, maar kwam toch weer met een tas vol thuis, het lijkt net de Primark! Action heeft altijd leuke dingetjes voor weinig, dus het is heel verleidelijk voor iemand met koopdrang (lees: voor mij).

Als eerst stoof ik op de koetjes repen af, ik verlaat de action nooit zonder. Chocola is echt mijn guilty pleasure. Een pak van acht koetjesrepen kost €0.99 euro. Ook zie je op deze foto de MAX Colors baked eyeshadow in de kleur 426 Blue & Beige. Je zou verwachten dat dit slechte kwaliteit oogschaduws zijn, maar check de foto hieronder...


Ze bevatten superveel pigment en het zijn nog erg mooie kleuren ook! Ik las dat blauwe kleuren erg mooi staan bij bruine ogen, en proberen kan natuurlijk altijd voor die €1.29 euro, dus ik ben tevreden. Minpuntje is wel dat ik het doosje na tien minuten pas open kreeg, maar dat ligt misschien aan mij.


Ik zocht nog een haarmasker, en de enige die ik kon vinden is deze Pantene Pro-v Radiant color intensive mask voor gekleurd haar (€2.39). Op de achterkant staat wel dat het helpt om je haar sterk te houden, een glans te geven, en tegen beschadiging van kammen en stijlen is. Hij ruikt ook super lekker. Prima masker zo te zien, dus die ga ik uittesten! Ook zag ik deze Original Ginseng Creme van Camille staan (€2.98), en ik vond hem heerlijk ruiken naar een soort hout (van de Ginseng boom natuurlijk), maar wist niet waar het voor diende. Het blijkt een soort wonder-crème, want je kunt hem voor veel dingen gebruiken, waaronder eczeem, littekens, cellulitis, huidveroudering, droge huid, likdoorns, infecties, brandwonden, insectenbeten en nog veel meer. Het stimuleert de bloedsomloop, en het aanmaken van nieuwe cellen. Altijd handig om in huis te hebben!


Normaal neem ik altijd de komkommer-maskers van de Action mee, want die zijn zo fijn omdat je ze niet eraf hoeft te wassen, maar gewoon er af kan trekken. Deze keer besloot ik eens een warm masker te nemen. Ik had er ooit een van Montage Jeunesse, en die voelde ook heerlijk aan, alsof het echt je porieën opent. Deze was €0.79 euro, echt geen geld voor twee maskertjes.





Dit spiegeltje zag ik echt óveral voorbij komen op beautyblogs, en mijn oude spiegeltje kan niet eens meer staan, dus deze komt als geroepen! Hij straalt wel een beetje luxe uit, en voor die €1.49 kon ik hem echt niet laten liggen. Je hebt overigens ook nog een in hartjes-vorm.


Last but nog least dit luxe notitie-boekje met balpen (€0.99) en in een mooie slangenprint. Altijd handig om ideeën in op te schrijven voor m'n blog of dingen die ik nog moet doen. Handig dat er een balpen in zit voor onderweg als je je pen vergeet mee te nemen. Ook verkrijgbaar in andere printjes en zonder balpen.


Dat waren alle spulletjes. Ik heb niet zo heel veel gekocht, maar ik had eigenlijk ook niets nodig, dus dan is het wel weer veel, haha. Tot de volgende shoplog!

Liefs,

Jaimie.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen heb je gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het altijd leuk om even bij de action langs te gaan. Leuke dingetjes heb je gekocht! Die koetjesrepen zijn heeerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen