Pagina's

vrijdag 3 augustus 2012

NOTD: Etos ijsblauw kleurtje + Essence Space Queen


Even snel een 'Nails of the day' artikel. Ik ben gek op lichtblauw, maar had nog niet de perfecte kleur nagellak gevonden, totdat Etos met hun gratis-nagellakje-actie kwam. Daar zag ik deze pretty blauwe mintachtige kleur, die nog mooier wordt met glitters eroverheen!
Dit zijn de lakjes die ik heb gebruikt: Essence Color & Go 04 Space queen, en Etos Long Lasting Nail polish in een ijsblauwe kleur. In het Essence lakje zit 5ml, dus ik gok dat er zo'n 3ml in die van Etos zit.


Etos Long Lasting Nailpolish:
De kleur is heel mooi, maar de kwaliteit is redelijk tot slecht. Als je deze alleen zou gebruiken lakt hij heel streperig, en droogt het langzaam. Ik heb twee laagjes van de Etos nagellak over een basecoat gebruikt, en eroverheen het lakje van Essence. Zo komt ie er nog best goed uit te zien! Deze mini nagellakjes zijn ook los te koop in de Etos en de prijs ligt rond de €1,50 euro geloof ik.


Essence Color &Go 04 Space Queen:
04 Space Queen van Essence is een prima glitterlakje en bevat alle kleuren van de regenboog! Hij glanst heel mooi in het zonlicht, en is perfect over elke nagellak. Hij dekt goed, en héél snel. Space Queen kost €1,29 euro en is te koop bij Kruidvat.

Liefs,

Jaimie.

3 opmerkingen:

  1. Oh my, wat ee geniale combinatie! Dit is echt heel zomers, vind de glitters van Essence er zo leuk over heen! :)

    BeantwoordenVerwijderen