Pagina's

maandag 13 augustus 2012

Montagne Jeunesse: Hot Masque & Green Tea Peel Off


Elk meisje kent vast wel de maskers van Montagne Jeunesse. Ze verkopen o.a. peel-off maskers, moddermaskers, self-heating maskers, sheet maskers, cream maskers, en scrub maskers, dus voor ieder wat wils! Deze maskers zijn heerlijk voor een ontspan momentje, en om je huid een oppepper te geven. Ik ben helemaal gek van maskers, en besloot deze keer een heet masker en een peel-off masker uit te proberen. Lees verder voor mijn mening. :-)


Hot masque met abrikoos en amandel olie. (anti stress)
Vertaling van de achterkant: Diepe reiniging en hydratatie!
Onze natuurlijke en intensieve hitte behandeling van abrikoos & amandel olie. Relax in de hitte en word diep gereinigd en gehydrateerd. Voor optimaal gebruik: reinig je gezicht en plaats het zakje 1 minuut in heet water. Breng het gelijkmatig aan over gezicht en nek met de vingertoppen, ontwijk ogen en lippen, en laat het 10-15 minuten erop zitten. Ga liggen, relax & d-stress, en dan afspoelen met water en droogdeppen. Dit hete masker droogt niet op. Gebruik dit masker elke 14 dagen. Zo ziet het masker eruit:

Het masker smeert heerlijk uit als een crème. Ik had een andere kleur verwacht vanwege de abrikoos & amandelen olie, en het plaatje van de vrouw op de voorkant van het masker zag er ook anders uit, maar dat maakt niet heel veel uit. De geur van amandel kwam er wel in terug, maar abrikoos kon ik niet zo goed ruiken, het is een warme zwoele geur. Ik liet het masker 20 minuten zitten. Het voelt heerlijk warm aan, en na het afspoelen had ik een zijdezachte huid! Dit is echt een relax-masker, en het reinigt je huid diep.


Green Tea Peel-off (met geperste citroen en gemberwortel)
Ik had al vaker een peel-off masker gebruikt, maar ik neem altijd het komkommer masker, dus deze keer het groene thee & gember masker!
Vertaling van de achterkant: Geef uw huid energie met natuurlijke mineralen, groene thee, helende gemberwortel & herlevende eigenschappen van uitgeperste citroen, om een diep reinigende, en stralende teint te onthullen. Gebruik deze traktatie wekelijks. Klinkt veelbelovend!


Het masker smeert uit als een gel, en droogt heel snel op bij mij. Na 5 minuten trok het masker rond mijn mond al strak, maar dat kan ook omdat ik daar minder veel heb aangebracht. De geur van groene thee, citroen en gemberwortel ruik je niet heel sterk, maar het is wel aanwezig en best aangenaam. Het leukste van zo'n peel-off masker vindt ik het lostrekken, lekker al die dode huidcellen weg en je hoeft niet eens naar de wasbak te lopen!


Mijn voorkeur gaat uit naar het peel-off masker, omdat het makkelijker is, en je hoeft niet wéér je gezicht te wassen. Deze maskers zijn beiden heel erg fijn, en ik raad ze zeker aan! Ze kosten €1,75 en zijn te koop bij de drogisterij (Kruidvat, De Tuinen, Etos, Visser etc.)
Tip: Er zit trouwens genoeg in één zakje om twee maal te gebruiken, dus ik rol ze altijd op nadat ik de helft eruit heb gehaald, maar je kunt natuurlijk ook de rest delen met je vriend/vriendin/mama. ;-)

Liefs,

Jaimie.

Welk masker van Montagne Jeunesse is jouw favoriet?

2 opmerkingen:

  1. Zo een peel off mask is heel leuk om af te trekken. Hele handige tip en heel goedkoop ook. Leuke blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen