Pagina's

maandag 6 augustus 2012

My wishlist


Al lange tijd ben ik een aantal spulletjes keer op keer aan het bewonderen op internet. Ik word enorm hebberig van webshops en artikelen over deze dingen, maar aangezien ik in een no-buy periode zit kan ik de meeste beter niet aanschaffen. Zo wordt mijn lijstje steeds langer en uitgebreider, en aangezien ik geen miljonair ben zal ik maar zeggen: poor bankrekening...
 Apple MacBook Pro


Vanwege mijn studie zal ik een goede laptop aan moeten schaffen die verschillende software aankan, en deze is perfect for the job! De Macbook Pro voldoet aan alle eisen, maar is zéér (lees: mega supererg) prijzig (rond de €1500), en ik kan al dat geld niet zomaar even uit me mouw schudden. Ik koop hem alleen als mijn andere laptop niet goed genoeg is, en anders zal ik deze ''Mercedes'' onder de laptops van mijn lijst af moeten strepen...

Stitch siliconen hoesje voor Samsung Galaxy S II (ook verkrijgbaar voor iPhone)
Ik was aan het rondneuzen op Ebay voor een siliconen hoesje en kwam deze van Stitch tegen. Hij was nog niet eens $10 dollar, dus ik ben nog aan het wikken en wegen of ik hem zal kopen. Ook is het niet echt praktisch voor in je broekzak, denk ik. Maar zeg nou zelf; hij is leuk!

CHI Curling Iron
Weer een prijzig product. Een tijdje terug heb ik een CHI-tang gekocht op john-beerens.com, maar kijk deze parel van een krultang. Het merk CHI is echt het beste van het beste, en dat kan ik met zekerheid zeggen aangezien mijn stijltang perfect zijn werk doet. Nu nog een krultang van CHI. ;-)


Gouden hartjes oorbellen
Ik heb al tig hartjes oorbellen gehad, maar nu moet ik ze écht gewoon in het goud hebben, want ze roesten altijd omdat ik ze elke dag draag en niet altijd oplet met water wat erop komt etc., dus gouden oorbellen = musthave voor mij. Deze vond ik op debenhams.com.


Gebreide sjaal H&M

Ookal willen we er nog lang niet aan denken; binnenkort is het alweer herfst. Ik heb een oogje op deze gebreide sjaal van H&M in de kleur barnsteen, speciaal voor de koude winterdagen in Nederland en omdat hij er gewoon super comfy uitziet.

Sleek i-Divine Storm Palette

Ik heb nog geeneen oogschaduw palette, en deze van Sleek lijkt me goed om mee te beginnen. Au naturel vond ik net iets te gewoontjes, en deze van Storm is perfect, en voor die prijs (€7,95 geloof ik) kan ik er niet omheen, ik móet hem hebben.

Mac Mineralize Blush


En wéér een prijzig item. :-( Ik zie deze blushes regelmatig voorbij komen op blogs, en wordt elke keer weer zo jaloers. De swatches zijn geweldig, en het is sowieso eyecandy doordat ze zo mooi gebakken zijn. Ik zou er uren naar kunnen kijken, maarja, toch te prijzig voor mij.

Bambi Let's Dream Parfum

Het doosje en vooral de flacon zijn te schattig voor woorden, maar de geur is ook nog eens heerlijk. Ik heb een geur-sample op kunnen halen omdat ik op de Douglas nieuwsbrief geabboneerd ben. De geur ruikt zoet en fruitig. Na even googelen vond ik dat deze geuren erin terugkomen: mango (deze ruik je het meest), perzik bloesem, rode bessen, caramel, bloemen, sandalhout, vanille en palissander- en rozenhout. Bambi Let's Dream is alleen te koop bij Douglas. Hebben!!!


Zo, dat was een lange lijst, maar super leuk om te schrijven over items die ik echt graag zou willen hebben. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs,

Jaimie.

Welk item staat bovenaan jouw wishlist?

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke wishlist! Ik heb zelf ook nog wat Sleek palette op mijn wishlist staan. Het telefoonhoesje is echt super schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh wat een leuke wishlist!
    Ik wil ook heel graag een Macbook maar zolang ik nog op school zit gaat me dat financieel niet lukken.. Nog even geduld hebben dus :(.
    Verder wil ik ook die krultang van CHI en een Sleek palette..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die Macbook's zijn ook zo verrekte duur! :-(

      Verwijderen