Pagina's

vrijdag 17 augustus 2012

Introducing


Mijn favoriete huisdier allertijden is zoals je al kunt raden: een kat. Ik hou echt superveel van mijn eigen poes genaamd Chicky, het is zo erg dat ik er nu een blogpost over aan het schrijven ben. Jullie lezers met een hond of kat herkennen het vast wel, het praten met een 'baby-stemmetje' tegen je huisdier etc. Omdat mijn site nu ByJaimie heet wil ik wat meer lifestyle artikelen schrijven, en daarom introduceer ik jullie mijn lieve katje. Lees verder voor meer info over haar en wat pics.


In de aankomende Action-shoplog heb ik o.a. een kleedje voor katten gekocht. Op deze foto moest ze net gapen toen ik hem over haar heen legde, haha.


Op deze foto toen ze nog klein was kun je goed zien dat ze een beetje schuw en onwennig kijkt, maar dat is nu compleet veranderd. Ze gaat zelfs bij me liggen af en toe en is super speels en actief!



Bovenstaande foto's: Chicky toen ze ongeveer veertien weekjes oud was. Isn't she cute? Ze is nu ongeveer een jaar oud, en we hebben haar pas gesteriliseerd, dus ze kan eindelijk écht naar buiten toe.



Hier ligt ze lekker lui op de bank en op m'n schoot. Soms ben ik best jaloers op katten, een leven zonder zorgen, werken en school, wauw!


 Ik heb even geen idee wat ze hier aan het doen is? Foto's met haar samen maken is trouwens onmogelijk, ze weet niet hoe snel ze weg moet springen!

Zoals je kunt zien maak ik veel foto's van mijn kat, maar dat heeft niet echt een reden. Ik vind het leuk hoe fotogeniek ze er soms opstaat, al heeft ze vaak geen zin in foto's en huppelt ze snel weg. ;-)
Dat was de introductie van Chicky!
Liefs,
Jaimie.

Vinden jullie dit soort artikelen leuk om te lezen?

2 opmerkingen:

  1. Wat een super schatje zeg! Ik weet precies wat je bedoeld. Ik heb nu een week 2 kittens, Lola en James, en ik ben zo verschrikkelijk verliefd. Ik heb er ook een blogpost over geschreven afgelopen week, net als jij nu doet! Ze zijn zo mooi en leuk haha!

    BeantwoordenVerwijderen