Pagina's

maandag 30 juli 2012

Zomerse liedjes top 5

Het weer is een beetje wisselvallig, maar dat mag de pret niet drukken. Op een bewolkte, regenachtige dag kun je nog altijd muziek luisteren! Ik wordt altijd vrolijk van zomerse liedjes, dus hierbij mijn top 5 zomer-nummers van het jaar 2012.

#5. Will and the people - Lion in the morning sun

Een super vrolijk nummer! Leuk om mee te blèren met vrienden, maar het is niet het ultieme zomergevoel, dus vandaar staat deze op de vijfde plek.


 
#4. Far East Movement - Turn up the love (ft. Cover drive)

Toen ik dit nummer voor de eerste keer hoorde dacht ik nah, rare beat, maar ik vindt het toch wel iets hebben, en je kunt bijna niet anders dan meegaan in het ritme, vandaar de 4e plaats.


#3. Usher - Scream

Het lied heeft een erg sterk mee-zing-gehalte en een deuntje waar je vanzelf van gaat dansen. Oeh baby baby oeh baby baby! Deze staat daarom op numero 3.


#2. Sixpence None the Richer - Kiss me
Dit is één van mijn favorieten. Ik hoorde hem voorbij komen in de film 'She's all that' (een must-watch film). Een heel lieflijk deuntje, en makkelijk om mee te zingen, dáár houd ik nou van. Alleen is dit niet een super cliché zomer nummer, en daarom een goeie nummer 2.


 
#1. RIO ft. Nicco - Partyshakers

Door deze clip krijg ik zo'n ontzettend zomer gevoel. Echt een heerlijk nummer voor een feestje of gewoon als je lekker ligt te bakken in de zon, een welverdiende eerste plaats. Party time!



Dat was mijn top vijf ultieme zomer nummers. Hopelijk hebben jullie er iets aan en geniet nog even van de zomer nu het nog kan.

Wat is jouw ultieme zomer nummer? Laat het me weten in de comments.

Liefs,
Jaimie.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen