Pagina's

maandag 16 juli 2012

Zoeva: mini Bamboo kwastenset binnen!!


Vanmiddag rond 1 uur kwam de bezorger aanbellen terwijl ik nog in mijn charmante pyjama zat, maar gelukkig was mijn moeder er om de deur open te doen. Het is tevens mijn eerste Zoeva aankoop, dus ik was extra enthousiast!




Goed verpakt in mooi zwart papier! Dat geeft wel een beetje een luxe gevoel, en zo weet je dat de kwasten niet beschadigd zijn of iets dergelijks. Op de doos stond trouwens Zoeva.de en hun slogan ''Color. Love. Makeup.''

Tada! De kwasten en het makeup tasje van Zoeva. Alles keurig in plastic verpakt.

En dit zijn ze dan, de kwasten waren overigens óók nog is allemaal apart in plastic verpakt, maar dan krijgen jullie wel erg veel onnodige foto's te zien.

De kwasten zijn wel een beetje aan de kleine kant, maar ik had er geen moeite mee om ze te hanteren met het aanbrengen van mijn makeup. Het is ook een mini-Bamboo set, dus daarom denk ik dat ze dit formaat zijn. De Bamboo set van 12 kwasten was iets duurder (€20), maar ik was bang dat ik niet alle kwasten ging gebruiken dus koos ik voor deze mini set. Ik bestelde ze op een vrijdag en kreeg ze dinsdag binnen, redelijk snel dus, ookal zat het weekend ertussen. De prijs voor deze set is €16 euro plus €5,50 verzendkosten dus in totaal kwam ik op €21,50 euro uit. Goede prijs voor een beginnend setje, toch?

Morgen komt er een review van alle kwasten online!

Liefs,

Jaimie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen