Pagina's

zondag 29 juli 2012

Tag: 20 Random/Funny questions


 
Jullie hebben me eventjes moeten missen, want ik was aan het genieten van het mooie weer afgelopen week (binnenkort daarover een artikel). Ook was ik eventjes inspiratieloos, maar ik heb een leuke tag gevonden bij EverythingTim, klik hier om naar zijn blog te gaan. Willen jullie mijn antwoorden weten op de 20 Random/funny questions, lees dan verder. ;-)



1. Heb je jezelf een keer op een hele domme/grappige manier verwond?
- Eergisteren nog! Ik was op het werk, en moest een stuk karton openscheuren. Dat lukte me niet, dus pakte ik een scherp broodmes, en die schoot door in me vinger. Best dom, ja. Het bloed goot overal. Haha, nee, ik heb nu alleen een (niet heel diepe) snee in het midden van mijn wijsvinger.
2. Als je wilt trouwen, welke leeftijd zou dan ideaal zijn?
- Hmm, trouwen. Nog niet echt over nagedacht, en ik wil er nog niet eens over nadenken. Ik vindt sowieso na mijn vijfentwintigste een mooie leeftijd.
3. Hoe heet je moeder?
- Haha, jullie kunnen dit waarschijnlijk niet uitspreken, maar haar echte naam is: Phimnapha (tja, thais). Hier in Nederland heet ze: Linda.
4. Heb je het idee dat iemand nu een oogje op je heeft?
- Ja, sterker nog, ik weet het bijna zeker. ;-)
5. Wat is het meest beschamende dat je ooit in een winkel hebt gedaan?
- Een pashokje openen terwijl er een vrouw in zat, ja sorry, maar dan moest ze die maar op slot doen!


6. Zou je je haar afscheren om te schenken aan een goed doel?
- Als jongen zou ik het doen, maar voor meisjes is het denk ik wat lastiger. Ik wil misschien wel een keer een boblijn doen, en de rest van mijn afgeknipte haar doneren.
7. Heb je wel eens iets stuk laten vallen in een winkel?
- Voor zover ik weet niet, en laten we dat zo houden ook.
8. Waar was je voordat je achter de computer bent gaan zitten?
- In de woonkamer, de Olympische spelen kijken met m'n ouders (sáái).
9. Wie heeft je als laatste gebeld?
- Mijn vader, omdat ik het geld voor mijn mobiele abonnement nog over moet maken op zijn rekening, want ik ben namelijk nog geen 18 jaar.
10. Heb je wel eens een date met iemand gehad die jonger dan jou was?
- Eh, vast wel een paar maandjes. Nog nooit jonger dan een jaar, volgens mij. Ik wil ook liever daten met een oudere jongen.
11. Wat heb je gegeten als ontbijt vanochtend?
- Thuis nam ik een kommetje cornflakes met melk, en daarna op het werk nog een broodje ham.
12. Hoe kom je aan het shirt dat je nu draagt?
- Bij de Primark gekocht voor €3 euro! (t-shirt)
13. Welke muziek maakt je helemaal hyper?
- Dirty house. Met uitgaan kan ik me daarop helemaal uitleven, en het maakt me dan allemaal niet meer uit hoe het eruitziet.
14. Wanneer ben je voor het laatst uit eten geweest en waar?
- Gisteren na het werk nog bij de McDonald's, al is dat niet ''echt'' uit eten.
15. Slaap je met je slaapkamerdeur open of dicht?
- Op een kier. Ik heb geen idee waarom, maar als de deur dicht is voel ik me zo opgesloten.
16. Lach je altijd op foto’s?
- Niet op élke foto, maar vaak genoeg. Ik vind lachende foto's meestal leuker, maar soms heb je echt zo'n neplach gezicht dat niet wilt meewerken (grr...)


17. Lees je wel eens stripverhalen? Zo ja, welke?
- Laatste tijd (lees: jaren) niet meer. Vroeger was ik er helemaal gek van, ik las altijd W.I.T.C.H., Donald Duck, Suske en wiske, en de Tina.
18. Jongens die roze dragen: mooi of niet mooi?
- Mooi. Ik vindt roze t-shirts met een v-hals heel erg sexy, maar het moet ze wel staan!
19. Wordt je snel boos als je in de auto zit en een mede-weggebruiker doet iets verkeerd?
- Nope, ik laat de bestuurder van de auto zich wel er wel over opwinden.
20. Neem jij de shampoo’s en zeepjes die in je hotelkamer liggen altijd mee naar huis?
- Soms, maar alleen als ik ze lekker vind. Mijn moeder neemt ze altijd mee, zelfs die doorzichtige badmutsen, don't ask.

Dat waren ze alweer. Zoals ik al zei heb ik deze tag van everythingtim z'n blog overgenomen, dus als je hem ook over wilt nemen, vermeld even zijn naam/blog en als je wilt ook de mijne! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs,

Jaimie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen