Pagina's

dinsdag 17 juli 2012

Review: Zoeva kwasten mini Bamboo set


Hier is ie dan, de review van de vijf kwastjes. Je kreeg er ook een zoeva makeup tasje bij. Ik heb ze nu twee keer gebruikt, en ik ga even apart vertellen wat ik per kwast ervan vindt!


De bronzer kwast.
Bronzer brush - Deze is zoals op de kwast zelf staat, voor bronzer bedoeld, maar ik gebruik hem ook gewoon voor (minerale) poeder. Hij neemt genoeg poeder op, en verdeeld het mooi over je gezicht. De haartjes zijn lekker zacht en dus voelt het ook fijn aan.

De blush kwast.
Blush brush - Dit vindt ik echt een mooie kwast, zo schuin afgesneden, binnenkant wit/beige en het uiteinde van de haartjes bruin. Hij ligt lekker makkelijk in de hand, brengt je blush mooi aan, en ik contour er ook m'n wangen mee. Volgens mij kan je hier ook prachtig mee highlighten!

De eyeliner kwast.
Liner brush - Met deze kwast kun je een mooie winged eyeliner maken, alleen de wing wilt niet zo goed lukken bij mij met zo'n kwastje, dus gebruik ik gewoon die bij de eyeliner zelf hoort. Ik heb deze wel kunnen gebruiken, want ik moest toch een kwastje hebben om de 'Maybelline Color Tattoos' als lijntje aan te brengen. Hij trekt strakke, best dunne lijntjes. Wederom een goede kwast dus.

Het blauwe lijntje bij de onderste wimpers is met de Liner brush gemaakt.
De oogschaduw kwast.
Shader brush - Een oogschaduwkwast (waar ik er ondertussen al vijf van heb)! De haren zijn stevig en zacht, en nemen voldoende pigment op. Ik heb helemaal niets te klagen over deze set zoals je ziet.

De crease kwast.
Crease brush - En tot slot mijn absolute favoriet van deze set, de 'crease'-brush. Ik vindt hem zó fijn aanvoelen, en hij doet zijn werk zo ontzettend mooi. Deze ga ik echt dagelijks gebruiken. Hieronder een foto'tje met wat ie doet.

In mijn ooghoeken naast het goud zie je een soort vervaagde bruine/kopere gloed. Dat is het werk van de 'crease'-brush! Het geeft een erg mooi effect en diepte aan je ogen.
Dat waren de kwasten! Ik ben er erg blij mee, en heb helemaal niets erop aan te merken. Alleen vindt ik de kwasten wel erg klein, op de foto op www.zoeva.de leken ze groter, maar dat maakt niet zo veel uit en zo past het makkelijk in je makeup tasje. Deze mini bamboo-set was €16 plus €5,50 verzendkosten. Dat is dus €21,50 en erg budget voor een beginnende set. Je kunt ook de wat grotere set met 12 kwasten kopen, die is iets duurder (€20,- plus €5,50 verzendkosten). Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, en een prettige vakantie trouwens!

Liefs,

Jaimie ♥.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen