Pagina's

zaterdag 14 juli 2012

Review: Essence special effect toppers

Glorious Aquarious & Circus Confetti
Omdat er een leuke actie bij de Kruidvat loopt (twee Essence lakjes voor €2,-!) moest ik natuurlijk even langs wippen. Eigenlijk waren alle leuke normale lakjes al uitverkocht, dus besloot ik 'ns de special effect toppers uit te proberen. Zelf heb ik al 08 night in vegas, en nu besloot ik ook 02 circus confetti en 10 glorious aquarious aan te schaffen. Hier zie je beide lakjes op 830 Salmon & Garfunkel van Catrice (klik hier voor de review daarvan: http://www.beautylovies.blogspot.nl/2012/06/shoplogje.html)



Glorious Aquarious heeft dus grotere en kleinere blauwe rondjes...
Deze effect topper is volgens mij over een blauwe nagellak nóg mooier.
...en circus confetti heeft allemaal verschillende kleurtjes. Geeft een vrolijk effect!

Allebei erg leuke lakjes, ze voegen iets vrolijks toe aan je nagellak en maakt het minder gewoontjes vindt ik. Ren snel naar de Kruidvat, want t/m 22 juli loopt de actie 2 essence nagellak voor €2,-!

Liefs,

Jaimie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen