Pagina's

zaterdag 21 juli 2012

Mijn look voor de Beautylab.nl 'Natural at Night' winactie

Serena van Beautylab.nl heeft op dit moment een hele leuke winactie lopen waarbij zij samen met Sephora 25 x een Too Faced Natural at Night palette mag weggeven. Jullie zullen al in eerdere posts een van deze foto's voorbij hebben zien komen, maar hier dus de hele foto collage die ik heb ingestuurd! Fingers crossed.

Ik heb zelf geeneen oogschaduwpalette (erg he) maar alleen losse oogschaduws, dus zo'n palette winnen lijkt me heel leuk en een goede toevoeging voor m'n stash. ;)

Als eerste heb ik m'n Maybelline Color Tattoo in Eternal Gold deppend op mijn bewegend ooglid aangebracht. Op de foto zie je één laagje, en ik heb in totaal drie laagjes gebruikt zodat het goud echt op zou vallen. Daarna natuurlijk een zwarte winged eyeliner van Catrice en mijn favoriete mascara van Maxfactor False lash effect.



Daarna heb ik met mijn Zoeva liner brush en Maybelline Color Tattoo Turquoise forever een lijntje onder m'n onderste wimpers gezet. Goud en blauw zijn lekker zomerse kleuren en ik vindt het best draagbaar voor een uitgaanslook. :)
Ook heb ik best korte wimpers, dus besloot ik nepwimpers op te doen van Max. Normaal mislukt dat helemaal bij mij, maar nu is het nog aardig gelukt.

Om de ogen meer op te laten vallen even met de crease brush van Zoeva de donkerste kleur uit het Bourjois Smokey eye trio in de ooghoek naar binnen toe blenden. Onder mijn wenkbrauw gebruik ik als highlight Catrice Bring me Frosted Cake. Voor mijn gezicht heb ik alleen met wat concealer imperfecties weggewerkt. Op mijn wangen heb ik een 01 wet & dry blush van de Hema, en op mijn lippen alleen de nourishing lipbalm van Rituals voor een subtiel glansje.


Tot slot de steentjes en het vogeltje onder mijn ogen geplakt om het nog iets opvallender te maken. De wenkbrauwen iets voller gemaakt met Essence wenkbrauwpoeder en bijbehorend kwastje.

En dat is mijn complete look! Als je nog mee wilt doen moet je snel zijn, de winactie is zondag 22 juli om 00:00 uur afgelopen. Ga voor meer informatie over wat je moet doen naar http://www.beautylab.nl/2012/07/win-25-x-too-faced-natural-at-night-palette/.


Liefs,

Jaimie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen