Pagina's

donderdag 19 juli 2012

GlossyBox Juli 2012

Daar is ie weerrr. Het schattige doosje van de GlossyBox. Vorige maand was mijn eerste box, en die viel een beetje tegen, dus ik was erg benieuwd. Lees verder voor wat er deze keer bij mij in zit.
Deze maand heeft ie een beige doos, het materiaal lijkt erg op mijn fotolijstje uit Thailand, dat gemaakt is van (sorry) olifantenpoep. Op de foto lijkt ie een beetje roze, maar dat ligt aan de belichting. In ieder geval ziet hij er weer leuk uit. Het thema van deze maand is ''Glossybox gaat met vakantie en neemt mee...'' oftewel een Holiday-editie. Dit staat er op het kaartje:


En dit zijn de producten in mijn GlossyBox, ik ben er tevreden over! Precies wat ik nodig heb deze vakantie.


Verder met de unboxing...

Het papier en strikje is deze keer blauw, een leuke combo met het doosje. Elke maand is het weer een feestje om zoiets uit te pakken. ;)


Wauw, vol leuke producten! Drie full size, en drie sample size. Deze box is sowieso beter dan de juni-box van vorige maand, die bestond alleen maar uit kleine samples en één luxe. Ook zitten er deze keer zes producten in i.p.v. vijf, yay voor GlossyBox!


#1. Kyrolan - Glossybox Lipstick
Oeh, GlossyBox komt nu dus met hun eigen lippenstift! Een leuke verpakking, en de kleur is 'Glossy Pink'. Dit zegt Glossybox over hun product:
''Professionele lipstick voor zachte en glamoureuze lippen met een glanzende en langdurige kleur.
(Adviesprijs €11,90 / fullsize)

Als je de dop eraf haalt lijkt het oud roze, maar als je het aanbrengt is het gewoon een mooie roze lipstick. En zo ziet de lipstick eruit bij mij.

#2. Himalaya Herbals - Purifying Neem Foaming Face Wash 150 ml (die producten krijgen ook steeds langere namen...)
Dit is een fullsize. Hij lijkt me heel fijn, en de verpakking is ook leuk en praktisch met die dop. Zo is het product beschreven:
''Reinig je huid met het zachte schuim van deze face wash. Dit product is zeer zuiverend door de combinatie van het unieke Neem-kruid en traditionele kruiden uit het Himalaya gebied en geheel in lijn met de oosterse ''Ayurveda'' gezondheids-leer.''
(Adviesprijs €6,95 / fullsize)


#3. Schwarzkopf Professional - Bonacure Repair Rescue Intense Leave-in Treatment 50 ml
Ik heb deze al uitgeprobeerd, en terwijl hij je haar herstelt ruikt ie ook nog eens suuuperlekker. Ook houdt ik wel van leave-in haar producten, anders moet je ze weer uitspoelen zoals een haarmasker, en dat is zo'n gedoe. Heel fijn product! Glossybox zegt hierover:
''Deze leave-in treatment herstelt beschadigd haar intensief, versterkt de haarstructuur en herstelt de elasticiteit van het haar zonder het te verzwaren. Het haar wordt sterk en soepel met een gezonde glans.''
(Adviesprijs €18,30 / 200 ml)


#4. Alessandro International - Pro White Nail
Hier was ik altijd benieuwd naar en nu zit het gewoon in mijn box, haha. Als ik niet werk lak ik altijd en elke dag mijn nagels in een ander kleurtje, dus een anti-vergeling lakje is een uitkomst. Op mijn nagels wordt hij na een paar minuten paars? Ziet er wel een beetje raar uit, maar het zal wel goed zijn. Glossybox over deze nagellak:
''Nagellak met zichtbaar resultaat. De lak bevat een anti-vergeling formule waardoorde nagels stralend wit en glanzend blijven.''
(Adviesprijs €9,95 / fullsize)



#5. Weleda - Granaatappel Regeneratie Lichaams Olie 10 ml (links)
Dit is tegen huidveroudering, en ook al ben ik pas zeventien, even uitproberen kan geen kwaad natuurlijk. Ik denk niet dat ik de hele sample ga gebruiken, dus geef ik hem aan mijn moeder. Dat is ook het leuke van GlossyBox, als je een product niks vindt, dan geef je hem gewoon aan iemand die er wél blij mee is. Win-win situatie, right? Dit zegt Glossybox:
''Granaatappel Regeneratie Olie beschermt de huid tegen vrije radicalen dankzij zijn unieke complex van 6 plantaardige oliën. Vertraagt de effecten van huidveroudering. Regenereert en hydrateert de huid intensief.''
(Adviesprijs €17,45 /100 ml)

#6. Weleda - Granaatappel Regenererende Bodylotion 20 ml (rechts)
En nog een product voor het voorkomen van huidveroudering. Dat is meer iets voor mij, beter voorkomen dan genezen vindt ik. Het ruikt heerlijk naar zoals het product al zegt; granaatappel. Glossybox: ''Granaatappel regenererende Bodylotion voorkomt actief vroegtijdige huidveroudering. De huid wordt steviger en voelt zijdezacht aan.''
(Adviesprijs €17,65 / 200 ml)

Dat was de Glossybox voor deze maand. Ik denk dat ik mijn abonnement op ga zeggen, want ik wordt namelijk studente! Dat eist best veel geld, dus stop ik even met alle extraatjes die ik elke maand koop. Misschien doe ik in de toekomst weer een GlossyBox review.
Heb jij interesse in GlossyBox? Het kost €12,50 per maand incl. verzendkosten en je ontvangt minstens 5 beauty miniaturen (meestal 1 of 2 fullsize!). Je kunt het abonnement elke maand opzeggen als je het niet meer wilt. Ga naar www.glossybox.nl voor meer informatie.

Liefs,

Jaimie

2 opmerkingen:

  1. Leuke inhoud (:
    Ik zou zelf niet zo gauw een abonnement hierop nemen omdat ik liever zelf mijn producten uitkies, maar ik vind het wel altijd leuk om te kijken bij anderen (:

    BeantwoordenVerwijderen