Pagina's

dinsdag 31 juli 2012

Favoriete producten van juli


De maand juli is alweer bijna voorbij, en ik heb weer een aantal favoriete producten ontdekt. Gelukkig was er een weekje zon en heb ik mijn zonnebrand producten ook kunnen gebruiken. Als je benieuwd ben welke producten ik deze maand helemaal geweldig vindt, lees dan verder!


Biotherm Lait Solaire SPF 30 (rond de €30 euro geloof ik)
Dit product zat in de Glossybox van de maand juni. Ik zou hem alleen al om de citrusgeur in mijn favorieten stoppen, maar hij trekt ook nog eens snel in en smeert goed uit. De verpakking is ook lekker zomers in het geel. Wat ook heel fijn is is dat je hem ook voor je gezicht kunt gebruiken. Hij is wel een beetje aan de dure kant, maar ik denk wel dat ik een fullsize ga kopen als deze op is.










The Body Shop Olive Body Butter (€15 euro)
Deze wilde ik altijd al hebben, en nu smeer ik hem élke dag op. Zoals je op de kleine foto ziet heb ik de pan al geraakt, zoveel gebruik ik hem. Ik ben verliefd geworden op de geur van deze body butter, hij is niet te sterk en niet te mild, het smeert goed uit en trekt snel in.









Bourjois blush in kleur: 16 Rose coupe de foudre (€10,90)
Deze blush heb ik al een tijdje, maar ik gebruikte hem nooit. Nu heb ik hem een beetje herontdekt, en hij is heel fijn. Het doosje is volgens mij een limited edition verpakking, want normaal is deze kleur in een roze doosje zonder bloemetjes, echt heel schattig! De kleur neigt naar perzikroze en heeft een subtiele gouden shimmer erin. Er komt niet heel veel kleur vanaf, maar als je er een paar keer overheen gaat wel. Deze blush heeft ook een beetje bloemige geur, wat erg lekker ruikt. Deze ga ik zeker vaker gebruiken!


Maxfactor False Lash Effect Fusion mascara (€17,99)
De zwarte iets oudere variant was heel erg lang mijn favoriet, en deze is iets nieuwer en besloot ik ook even te testen. Deze zou je meer volume en lengte geven, maar hij werkt naar mijn idee hetzelfde. Hij heeft een dik plastic borsteltje waardoor je elke wimper mee kan pakken. Ik vindt het een hele fijne mascara, dus als je nog een nieuwe zoekt dan zou ik zeker deze aanschaffen! Tip: bij de zwarte markt (bazaar in Beverwijk) zijn deze mascara's een stuk goedkoper dan in de drogisterij, rond de €7 euro zelfs dus je bespaart een hoop geld!


CHI Silk Infusion (een fullsize is nu rond de €13 euro)
Deze sample kreeg ik bij mijn CHI Stijltang. Het is bedoelt om je haar een optimale glans te geven en je haar te beschermen tegen bijvoorbeeld de hitte van een stijltang. Ook maakt het je haar makkelijker doorkambaar, en het geeft je haar een heerlijke geur die je niet kan omschrijven. Na gebruik is het net alsof je van de kapper komt!


Dit waren al mijn favorieten van de maand juli, en tot de volgende maand bij de favorieten van augustus!

Liefs,

Jaimie.

2 opmerkingen:

  1. Die blush ziet er mooi uit! En die van TBS, ruikt die lekker joh? XD Zou je niet denken van olijven.. :o

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee dat was ook mijn eerste gedachte, maar hij ruikt echt hemels!

      Verwijderen