Pagina's

zaterdag 21 juli 2012

En weer een mini Primark shoplog!



Deze keer kwam ik 'ns niet met een overvolle grote tas van de Primark thuis, maar met een kleintje (die toch ook wel goed gevuld zat, hoor)! M'n moeder kwam trouwens wel met een grote thuis, haha. Ik merkte ook op dat bij de grote tassen nu naar mega plastic tassen over gegaan zijn in plaats van bovenstaand tasje, dat is waarschijnlijk omdat deze altijd openscheurden bij sommige klanten. ;)
Maar goed, ik heb me goed weten in te houden door niet alles in me mandje te gooien, want m'n kledingkast begint aardig uit te puilen...


Ik zag deze hangen en dacht hoppa, in me mandje ermee! Echt een mooi printje met gouden knoopjes en een zwarte kraag. Ook is ie een beetje doorzichtig, en voelt lekker zacht aan. De achterkant is wat langer dan de voorkant, en waar ik ook ineens achterkwam is dat de zijkanten aan de onderkant een stukje open zijn. Best mooi, het is dus een asymmetrische top. Hij kostte €13 euro, maar mijn moeder was zo lief om hem te betalen, hihi.

Een lekker basic blousje. Hij schijnt een klein beetje door, de mouwtjes zijn opgerold, en het heeft een zakje op de voorkant. Ook hier is de achterkant langer dan de voorkant, dat zie je nu wel vaak bij Primark. Ik zag ook nog een mooie flowy nude rok hangen waarvan ook de achterkant langer was, maar heb me ingehouden. Heb er nu wel spijt van eigenlijk dat ik die niet gekocht heb. *zucht*


Mijn andere haar klemmetjes van de Primark (lichtroze en lichtblauw met bloemetjes) waren spoorloos verdwenen, dus moest ik weer nieuwe halen natuurlijk. Ik vind deze dieren printjes niet zo mooi, maar er waren geen andere printjes. Jammer! Ook even een nieuwe wimperkruller aangeschaft, aangezien mijn kussentje van m'n wimperkruller het bijna begeeft. (Waar koop je die dingetjes ergens los trouwens?!) De wit/beige bloemetjes oorbellen waren €2 euro.


Als laatste heb ik ook nog drie riempjes aangeschaft. De grote in het zwart kostte €3 euro. De twee kleintjes zijn samen €2 euro. Leuk om met een oversized shirt/blouse te dragen om je middel!


Tot slot een lekker zomerse foto (ookal is er geen zomer te bekennen in ons kikkerlandje)...

Links; banaan, koekjesdeeg
Rechts; aardbei, mango
Liefs,
Jaimie.

3 opmerkingen:

  1. Wauw, die top met underwater print is echt super gaaf :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die is echt heel mooi. Je hebt de achterkant nog niet gezien, haha!

      Verwijderen