Pagina's

maandag 25 juni 2012

Middagje Primark

De bekende Primark-tas (die vaak bijna scheurt van de hoeveelheid spullen...)

 Het was weer zover, ik ging naar de Primark in Zaandam. Het is maandag, dus het is lekker rustig en ik en m'n vriendin konden alles rustig bekijken, passen en uitzoeken. Heerlijk! Normaal is het altijd superdruk en kan je je kont niet eens keren. Ik besloot niet teveel uit te geven, en dat is bíjna gelukt. M'n budget was maximaal €30 euro, en ben er ietsjes overheen gegaan. Normaal geef ik over de €60 euro uit in de primark, en zelfs een keertje €112 euro. Als ik er kom krijg ik echt de grootste koop drang ever, niet erg goed voor me portemonnee, maar wél voor m'n garderobe!



Er lag een hele grote stapel t-shirts voor maar €3,- dus ik dacht: jullie zijn van miiiij! Links heeft 3 paraplu'tjes, en op het rechtse t-shirt staat 'Beach Bum' (strand kont?).


Ik had de gympen van €3 al in me shop tas, en toen kwam ik deze bijpassende jump/play-suit tegen (€6 euro)! En ik houd echt van jumpsuits, dus deze móest en zou ik meenemen. Echt heeel cute met gouden knoopjes en blauw met witte streepjes.




Twee leuke 'love to lounge' shorts met printje voor €5 euro. Het is wel om in te slapen/loungen, dus niet dat je er straks mee over straat loopt haha. Ik koos voor de blauw met witte stippen...


..en hier het andere shortje met lieve bloemetjes, leuk voor de zomer!


Sirma heeft deze slofjes in het lichtroze, en ik had eerst gewoon roze slofjes van de Primark, maar die hebben niet zo'n hoog achterkantje, dus deze nam ik ook even mee! Heeeeeel erg comfy en zacht ♥. Ze zijn €4 euro.

En dan als laatst hele schattige oorbellen. Wel negen stuks voor maar €3 euro. Ik twijfelde nog wel tussen deze en nog eentje met palmboompjes en slangetjes en nog wat dingen, maar koos uiteindelijk deze, vanwege de schelpjes en hartjes. Gewoon schattig.
Nou, dat waren al mijn aankopen. Niet heel veel gekocht, maar voor dat geld wel. Zeker een keertje naar de Primark gaan dus, maar één tip: Neem niet teveel geld mee ;).


Liefs ♥,

Jaimie.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen