Pagina's

woensdag 27 juni 2012

Maybelline Color Tattoos

De Maybelline Color Tattoos 24hrs. Jaaaaa ik heb ze kunnen bemachtigen!! In nederland zijn er nog maar zes van bovenstaande kleuren te krijgen. Eternal Gold & Turquoise Forever kan ik aan mijn stash toevoegen. Wil je weten wat ik ervan vindt?

Links: Turquoise Forever. Rechts: Eternal Gold.
Heb ze allebei gelijk even opgedaan, en mijn voorkeur gaat uit naar Eternal Gold, want dat is een meer draagbare kleur. Ook zie ik mezelf niet met deze felle blauwe kleur over straat lopen, maar als je alleen een veegje opdoet kan het opzich wel. Het is wel heel mooi als eyeliner. Ik ga binnenkort de permanent taupe of on and on bronze ook maar eens aanschaffen!
Hier heb ik Turquoise Forever gebruikt...
...en hier Eternal Gold met een beetje bruine oogschaduw van Catrice (My first Coppawear Party).
Het blijft de hele dag door zitten en gaat niet in je oogleden zitten, dus ze zijn van zeer goede kwaliteit, ook gaan ze heel lang mee want er zit aardig veel in het potje en ze zijn best zuinig in gebruik. Daarom zijn ze ook best prijzig voor een oogschaduw, namelijk €10 euro per potje. Bij de Kruidvat zijn ze nu €7,99 en bij Etos krijg je 2e halve prijs, wat uitkomt op €15 euro voor twee!
Liefs,
Jaimie ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen