Pagina's

zondag 24 juni 2012

CHI 4 button digital ceramic iron stijltang

Ongeveer een weekje geleden heb ik een CHI-stijltang gekregen, omdat ik geslaagd ben voor mijn Havo diploma! Heb hem een stuk of vijf keer gebruikt, en ik moet zeggen, wat een gewéldige tang!
Hij stijlt zelfs het meest krullende haar, zoals dat van m'n moeder, en het geeft je haar ook nog een mooie glans door de 100% keramische platen. Je kan er zelfs mooie krullen mee maken. Hij is zeker niet cheap, maar als je niet wilt dat je lange lokken beschadigd worden is dit echt de koningin der stijltangen.


Mijn 'holy grail' nog in de bijgeleverde doos.

Je kunt heel veel verschillende looks met deze tang maken. Slag, krul, stijl, meer volume aan de bovenkant enzovoort. Hieronder heb ik losse krullen gemaakt.

En hier zie je hoe goed hij stijlt na één keer over mijn haar heen halen.


Ik heb mijn CHI 4-button digital ceramic iron besteld op Beautywebshop Johnbeerens, ze leveren de dag erna als je voor 16:00 uur besteld. Hij kostte €149 euro, best prijzig, maar beter een goede stijltang dan eentje die je haar heel erg beschadigd. Ook hebben ze vaak korting en nieuwe CHI stijltangen met een ander printje, maar ik koos er een zonder want die heeft een digital display en how-to dvd. Handig als je niet weet hoe je je haar krult met een stijltang! 

Voor vragen over deze tang kan je natuurlijk altijd een reactie achterlaten!
Liefs,

♥ Jaimie

5 opmerkingen:

  1. Ik heb deze stijltang ook net besteld! kan niet wachten tot dat die aankomt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb hem laatste ook besteld maar hij stijlt niet goed.. of ik heb de temperatuur laag. op welke temperatuur moet het stijlen ?

    BeantwoordenVerwijderen