Pagina's

maandag 25 juni 2012

GlossyBox juni 2012


Tadaaa!

Lees snel verder voor meer informatie over de producten. ;)


Afgelopen donderdag kreeg ik hem dan ein-de-lijk, mijn eerste GlossyBox. (voor €12,50 per maand krijg je 5 (luxe) miniaturen waarvan er vaak 1 of meer fullsize producten in zitten!)

Toen ik hem opende viel het een beetje tegen, maar nadat ik de producten naast elkaar zette, en erachter kwam dat sommige producten best leuk zijn, ben ik best tevreden over de juni-box. De volgende producten zaten er in mijn box:

  • Toni & Guy (kappersmerk) Sea Salt Texturising Spray 75 ml (full size van 200 ml kost €12,99).
    Deze spray geeft je haar een wat warriger effect, zodat het net lijkt of je een dagje op het strand heb gelegen. Instant volume!
  • Biotherm lait solaire SPF (factor) 30 (full size van 200 ml kost €27,-)
    De geur ruikt echt overheerlijk naar citrusgeuren (dus sinaasappel en citroen enzo), ik ben helemaal verliefd geworden op deze sample van 30 ml, dus ik zal er zuinig mee moeten doen haha. Hij is lekker klein, dus die gaat in m'n strandtas.
  • Alessandro Heel Rescue balm 30 ml (full size van 200 ml kost €7,95)
    Aah, heel lekker voor m'n droge hielen, want dan heb je nét even wat mooiere voetjes in je slippers.
  • Herôme teenspreiders (full size €2,50)
    Mijn eerste reactie was; YESSS, nagellakje! Maar nee, het waren teenspreiders in een zakje... Dit was echt zo'n product waarvan ik het altijd zag en dacht: nah, niet nodig. Maar ik heb ze gebruikt, en het maakt je nagels lakken net even wat leuker/gezelliger/handiger dus ik ben toch wel blij dat ie in m'n box zat.
  • Yves Rocher Sexy Pulp volume gloss (full size €15,50)
    Bij deze dacht ik dat het meer glitters zou geven op je lippen, want die zitten er namelijk wel in, maar je ziet ze nauwelijks. Het is zeg maar een lichtrode gloss, wel heel subtiel, niet zo sterk rood zoals het in de verpakking lijkt. Ook blijft ie niet echt lang zitten bij mij. Best een leuk glossje, maar voor die €15,50 zou ik hem niet nog een keer kopen.

Al met al was mijn eerste GlossyBox wel geslaagd, maar ik had er iets meer van verwacht. Volgende keer hopelijk beter! Wil je meer weten over de GlossyBox? Surf dan naar www.glossybox.nl


Liefs,

♥ Jaimie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen